/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Danmarks.nu - erfaringer søges
Fra : renekure
Vist : 455 gange
300 point
Dato : 22-04-08 11:00

Er der nogen der har noget possitivt / negativt at sige om dette webhotel:

http://www.danmarks.nu/index.html

Så hører jeg meget gerne om det.

Det er jo så moderne, at webhoteller lukker én ned, hvis trafikken bliver for stor, så inden det sker har jeg tænkt mig at skifte til et ordentligt webhotel, der skal understøtte PHP og MySQL.

René

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-08 14:40

Citat
så inden det sker har jeg tænkt mig at skifte til et ordentligt webhotel

Hvorfor i himlens navn så vælge et der ikke engang har en DANSK adresse eller i øvrigt nogen der kan kontaktes...

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 22-04-08 17:11

Refi - jamen, hvis det lyder så let som du anyder, kan du så ikke stikke mig en adresse på et webhotel der tilbyder nogenlunde det samme som Danmarks.nu.

Så vidt jeg kan se, kan de da godt kontaktes via deres support sider.

Men nu efterlyse jeg jo nogen med possitive / negativer erfainger her i tråden !

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-08 17:28

Det er jo for mange mest attraktivt med de gratis udbydere, uagtet at et velfungerende webhotel kan fås til samme pris for som 2 liter benzin om måneden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-08 17:41

Hvis du mener det er service at de kan kontaktes via mail (og iøvrigt IKKE har nogen fysisk adresse) - tja

Der er masser der kan tilbyde det samme (selvom det måske koster lidt) - men SKAL det absolut være kvantitet fremfor kvalitet hænger det IKKE rigtig sammen med dit spørgsmål....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-08 17:45

Men NEJ - jeg kender dem ikke (af gode grunde) - jeg aner ikke hvem de er og de er tilsyneladende IKKE interesseret i at "folk" ved det.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-08 17:49

Selv rykkere for for sent betaling er du nød til at vente til tredie rykker for at få på papir/post (så tjener de også lidt på de andre) - de to første kommer nemlig KUN pr. mail Og sikkert til den adresse du har hos dem så de ikke kan læses

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 28-04-08 07:38

"Er der nogen der har noget possitivt / negativt at sige om dette webhotel"

Det var der åbenbart ikke - så spørgsmålet annuleres

Annuller spørgsmålet
Fra : renekure

Dato : 28-04-08 07:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål