/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Emil fra Lønneberg
Fra : Dumbo2
Vist : 1726 gange
100 point
Dato : 22-04-08 10:28

Hej.

Håber i kan hjælp mig.

Er der nogle der ved, hvor man kan købe Emil fra Lønneberg hvor det er Thomas Winding som fortæller. Har prøvet at finde nogle, men uden held.
Men de nye som er udgivet er ikke med Thomas Winding og det skal det være.
Det har ingen betydning om det er vhs eller dvd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-04-08 10:55

Den er jo vist kun lavet af DR til deres børneudsendelser og ikke udgivet

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-04-08 11:57

Er det ikke denne: http://www.gyldendal.dk/webapp/wcs/stores/servlet/product+10001+10002+60665+1000

Citat
Hør Thomas Winding læse med sin velkendt stemme, historierne om dengang Emil stak hovedet ned i suppeterrinen, om den dag han hejsede lille Ida op i flagstangen, og da han slog til Søren på Hørby Slette.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 22-04-08 12:10

Hej.

Jeg ved de er udgivet på vhs, men bare ikke finde dem.

Til pev
det er bøger og det skal gerne ved film

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-04-08 12:12

Citat
Til pev
det er bøger og det skal gerne ved film
- ups, sorry

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-08 14:54

Citat
Jeg ved de er udgivet på vhs, men bare ikke finde dem.

Det bliver nok antikvariat og lignende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-08 15:03

Citat
Jeg ved de er udgivet på vhs, men bare ikke finde dem.

Så prøv at gå den anden vej....

Du må jo have oplysningen et sted fra - de må kunne hjælpe....
Er det fordi du kender en der har den - så står der på omslaget oplysninger til at finde den....

Sååååå - HVAD gør dig så sikker på den FINDES.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-08 19:28

Her er produktionsåret 1971, så de kan vel ikke gå under "de nye"??

Der står ikke hvem der har indtalt filmene, men ved du noget om hvornår Thomas har været indtaler??

http://www.haushoej.dk/product.asp?product=8025&sub=73

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 27-04-08 09:45

Til refi.

Da blækken på min dåbsattest har været tør i mange år, kan jeg huske at man har kunne købe dem Såååååå det gøt mig sikker på at man har kunne købe dem

Men jeg kigger lidt vidre, så finder jeg dem måske.

Men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : jonni23

Dato : 31-05-08 12:52

prøv www.dvdoo.dk