/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
KLAM_KLAM_= klumme
Fra : fem6
Vist : 544 gange
40 point
Dato : 19-04-08 05:40

Pis Offffffffffffffffffffff eller vil du have en VIRUS__virus = dit NICK??
skal gerne sende dig et par MERE_LOL
disse skal BARE åbnes_med det samme.

Og hvornår er det nu Nakken den ÅBNER klister_klumme
var det 1 HELT år siden_IGEN
eller har jeg taget forkerte ABER PÅ__fukking MULLA

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 19-04-08 05:54

Citat
Nakken
katten

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 19-04-08 05:55

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 19-04-08 11:21

Et basisabb. hos falck med sygekørsel koster 61 kr. om måneden.
God tur til psykiatrisk skadestue.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-08 12:43

Du kan da bare lukke uønskede profiler ude af dine spørgsmål, lidt træls med disse spørgsmål om at så den ene, og så den anden ikke opfører sig pænt

Kommentar
Fra : me67

Dato : 19-04-08 22:03

Fatter ikke at kandu.dk i større og større omfang bliver brugt til mudderkast
i stedet for at hjælpe andre eller bidrage med råd og vejledning.

Men måske det er mig der har misforstået konceptet her på kandu.dk.

Ha en (fortsat) god dag/aften.