/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hegn af net og natursten
Fra : myg
Vist : 6235 gange
50 point
Dato : 18-04-08 19:53

Nu har jeg googlet i timevis uden at finde steder, hvor jeg kan se forhandlere og priser på de havehegn, der er lavet af armeringsnet med kampesten imellem.
Hvem ved hvor

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-08 20:00

ALLE byggemarkeder har dem da....

http://www.stentaarne.dk/eksempler/mure.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-08 20:01

Men lav dem selv af armeringstråd (rionet) - det er da væsentlig billigere....

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 18-04-08 20:11

Søg på gabionsmur, giver nogle hits, bl.a. fra Stark

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-04-08 21:02

Godt man ikke er nabo til de hegn, de er mildt sagt afskyelige.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-04-08 21:45

Ja kønne er de sku da ikke hvoffor skal der absolut net om når sten lader sig stavle endog ganske kønt hvis man øver sig lidt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-04-08 06:21

Eller mures op hvad der kræver et fundament.

Gad vide hvor mange ressurcer Metroen i København bruger for at holde deres fangehegn helt sterile for kønne Vedbend eller andre naturlige ting ?

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 19-04-08 12:56

Tak for svaret refi. Anede ikke de dhed gabioner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-08 13:01

Selv tak....

Kommentar
Fra : Redepslein

Dato : 22-04-10 15:05

Rivenet - Rionet - Svejst net til opbygning af gabion mur.
Det er lidt sent med et svar, men måske andre kan drage nytte af det.
Jeg har efter at have søgt vidt og bredt på nettet rundet og købt en gabion på 6m længde i 2m højde i 0,5m br. til Dkk. 5500 ekskl. moms og sten hos Westcoast Tråd & Plader via www.wct.dk. De har link til hvem der kan levere stenene, som nok koster næsten det samme,. Så omkring 11.000 i alt.
Mvh
Redep

NB: Jeg har ikke selv købt sten, da jeg havde dem UB.