/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC II GPS
Fra : mubbur
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 18-04-08 18:23

Hej jeg har en HTC II mobil som har tomtom preinstalleret, men der var bare en by med så jeg har valgt KBH, er der nogle steder jeg kan downloade europa eller skandinavien,og betale det fra nettet, hvis der er noget som ved noget om det ville det være godt at få nogle linjer om hvor jeg kan få det, den har windows 6 mobilen,ved ike hvad for en vers tomtom der er i
Hilsen óli

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 19:28

Løses problemet ikke ved at købe nye kort: http://www.tomtom.com/products/maps/select.php

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 18-04-08 19:35

Hej o.v.n
ja jeg har ikke noget kort som nu er det er bare preinstalleret i htc mobilen jeg har købt et extra 2 gb kort ,så jeg tænkte på om man ikke bare kunne downloade en fil så kunne man bare køre det ind på kortet som man havde i nu,jeg prøver at ringe til tomtom på mandag og hører hvad er best ,hvis jeg skal købe en cd så skal jeg have den send her op til mig så kommer tooldvæsenet ind i spillet så kommer der minst 30 % extra på så det bliver for dyrt ,det havde været nemmere om man kunne tage det ned
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 19:50

Hej Oli når du køber kort, så køber du et kort præ installeret på hukommelses kort som passer til din PDA og udgave af Tomtom, ikke en cd

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 18-04-08 20:09

Hej og tak for svaret, ja kan jeg ikke bruge kortet som jeg har i ,men jeg ringer til dem på mandag, forsat en god dag dernede
Hilsen Óli