/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vanessa Hudgens.
Fra : HemmeligPerson
Vist : 436 gange
60 point
Dato : 18-04-08 16:13

heej allesammen!.<3
Hvis der er nogen af jer der kender en rigtig god hjemmesiden, hvor man kan finde billeder og alt muligt andet med Vanessa Hudgens, så skriv!!
Er der ellers nogen der kender nogen link/youtube med gode interview eller programmer med hende så skriv også!!:)
Bare skriv hvis der er nogen der kender noget med hende!!!:).<3

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 16:22
Kommentar
Fra : MentaFox

Dato : 18-04-08 16:50

http://video-celebs.com/Vanessa_Hudgens5/index1.html

kan give dig flere links men ved ikke hvad kandu.dk's regler for mindre beklædte billeder er..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-08 16:52

MetaFox, du kan jo sende dem til spørgeren i pm, så er der ingen der kan få ondt af det

Kommentar
Fra : MentaFox

Dato : 18-04-08 17:04

Hehe, sådan HemmeligPerson, har sendt nogle flere links i en PM til dig nu..

Kommentar
Fra : HemmeligPerson

Dato : 18-04-08 18:25

Det er altså ikke "porno-billeder" af hende jeg søger?!(':
^så dem beholder du bare for dig selv, men vil da gerne have flere link,
som ikke indeholder "klamme" billeder af hende!!:).

Kommentar
Fra : MentaFox

Dato : 18-04-08 18:30

Det er heller ikke "porno" billeder, men nogle sider har jo ret skræppe regler. Som sagt er der en masse links i en PM..

Kommentar
Fra : HemmeligPerson

Dato : 18-04-08 18:31

Pm?

Kommentar
Fra : MentaFox

Dato : 18-04-08 18:37

privat indlæg..