/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
vinder af konkurrencen...?
Fra : solgaard
Vist : 737 gange
10 point
Dato : 28-02-03 14:51

Hej..
Jeg har ikke helt forstået, hvordan vinderen bliver fundet i den månedlige udtrækningen.
Er det den som har flest superpoint eller den som har optjent flest superpoint i løbet af måneden..?
Eller er jeg helt gal på den..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-03 14:55

har fundet ud af det jo flere point man har optjent jo flere brikker får man i posen og derved en større chance for at ens brik bliver udvalgt..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-03 14:56

først til mølle får de ti point

Accepteret svar
Fra : cumano

Modtaget 20 point
Dato : 28-02-03 14:58

/me er først til mølle :)

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-03 15:16

Tak for svaret cumano.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-02-03 16:50

Hej Solgaard

Tjah, i princippet har du ret. Men samtidig synes kandu for et halvt års tid siden
at have indført et princip om, at den samme ikke kan vinde to gange.

I det sidste halve års tid har det ALTID været nr. 1 på top 10 listen, der vandt
- MEDMINDRE vedkommende også vandt måneden før. Så er præmien lige så
konsekvent gået til nr. 2 på listen.

Og at dette kun beror på held, har jeg svært ved at forestille mig.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-02-03 16:59

Så kort og godt er det i praksis som følger: Månedens præmie går til nr. 1 på top 10 listen
- medmindre vedkommende vandt måneden før. Så går præmien til nr. 2 på top 10 listen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-03 17:11

Hej Rellom
Ja det lyder da lidt mistænkeligt.!
tak for det..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-02-03 18:20

surt !
det er 3 måndet jeg er med her,men uffe er en værdig vinder....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-02-03 19:44

Ja at vinderen er nummer 1 - må man da ikke håbe går ud over kvaliteten af svar - fordi folk maser på for at komme på førstepladsen.

Jeg troede faktisk der foregik en lodtrækning mellem de 10 på listen - en lodtrækning hvori man deltager man det antal superpoint ( omregnet til chancer ) - men sådan er der jo så meget.

Det er rent faktisk osse hvad der står her : http://www.kandu.dk/dk/premie.asp

- men det er da rigtigt at de sidste mange måneder er den kategorisk gået til numero uno på listen.

Hilsner til alle fra Fnoller

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-02-03 20:31

Tak for det xou......

Jeg håber meeeeeget at vinde. Jeg sidder omkring 1000 km fra kone og børn i sverige, og hvis jeg ikke vinder en, så skal jeg ud og købe en

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 01-03-03 02:21

Til hvem der måtte være interesseret!

I forbindelse med dette spørgsmål "Vinder af konkurrencen...?" - synes jeg det kunne være aktuelt lige at læse dette igennem vedrørende alternativ måde at finde vinderen på, som en del vel nok allerede har gjort: http://www.kandu.dk/dk/spg/11947
Spørgsmålet koster ca. 1 point at købe - så alle har vel nok råd til at købe det

For fuldstændighedens skyld bør man nok også læse:
http://www.kandu.dk/dk/spg/3550
Dette spørgsmål koster dog ca. 17 point at købe - håber det går

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Random

Dato : 01-03-03 12:46

Master_of_KeFir vinder

Nu var der nok nogen der fandt ud af, det ikke var sådan det virkede

Hygge! *g*

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-03-03 12:59

En lille kommentar herfra.
Ja hvem vandt egentlig
Under lodtrækningen står master of kefir som vinder.
Men klikker man på spørgsmåltegnet for månedens præmie
Ja så står Xou som vinder
SÅ HVEM VANDT???
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-03-03 13:03

Tillæg
Jeg kan se at fejlen er blevet rettet.
det blev Xou der vandt
et stort tillykke herfra
Brian

Kommentar
Fra : Random

Dato : 01-03-03 13:08

Ja. Det var da godt nok spøjt, må da håbe Master_of_KeFir ik nåede at se, han stod som vinder. Hvis det var mig var jeg nok blevet bare en lille smule skuffet :-|

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-03-03 13:18

Ja osse et TILLYKKE til Xou fra mig - godt gået .....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-03-03 13:22

ja jeg så egentlig også at master of kefir stod som vinder...!

Men stort tillykke Xou..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-03-03 10:49

tak for et tillykke
men er der sket en fejl skal den selvfølgelig rettes,lidt synd at du uffe ikke vandt,det sagde jeg osse da jeg
fortællte mn familie at nr.1 ikke vandt,så jeg mener altså det er synd,iøvrigt koster gaven 974,- tak til kandu.dk
for den,eller tanken hvis altså der er sket en fejl....