/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Investorer
Fra : Assist4dogs
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 14-04-08 22:46

Er der nogen der ved hvor man kan finde en eller flere investorer enten erhvervs eller private til investering i en virksomhed???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-08 22:50

Det kommer da fuldstændig an på HVAD det er der skal investeres i....

Din bank er et godt startsted....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-08 09:56

Ja det ved jeg. Men de har allerede investeret i storafkastpapirer.

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 15-04-08 17:27

Det er et sted for hunde og deres ejere...

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 25-04-08 11:20

Hej

Jeg synes du skulle tage at gå ind på den her side www.amino.dk for der kan du nemlig finde nogle investore som måske kan hjælpe dig. Der kan du også få hjælp som iværksætter.

Ps. håber du kan bruge det til noget.