/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Simpel, billig mp3 afspiller
Fra : Grimstrup
Vist : 711 gange
50 point
Dato : 13-04-08 12:48

Jeg håber I kan hjælpe mig

Jeg stiller stortset ingen krav til lyd kvalitet da afspilleren udelukkende skal bruges til musik mens jeg løber, og til lydbånd mens jeg ligger på stranden

Hvad jeg ønsker den skal kunne er, at når jeg slukker for den skal den starte samme sted igen. Lydbånd er oftest filer på flere timer og det er bare mega belastende når den starter forfra på filen når man tænder for den igen

Er der nogen der kender en afspiller der kan levere dette?
Angående størrelsen tænker jeg 2-4 gb og prisen skal bare være så lav som muligt da den får nogle tæv indimellem så den kommer ikke til at holde flere år lige meget hvad

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 13-04-08 13:17

en ipod nano koster nu ca. 350kr. den er praktisk når man løber fordi den kan klipses fast på tøjet. Hvorfor ikke have ordentlig lyd når du løber?
Ellers kig på qxl og køb en til 50,- der er massere af dem.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-08 00:09

Du finder næppe en ordenlig mp3 afspiller billigere end denne: http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=142031 at den så kan holde til nogle tæsk og få et langt liv hos dig, det er vel kun en fordel, godt nok "kun" 1GB

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-08 00:29

Den forsætter ikke der hvor du er kommet til i historien, er der nogle som gør det så skal du have en walkman, de er en del dyrere: http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=NWZA816W&GroupGuid=2620&SelectedGroup=2620

Accepteret svar
Fra : rover600_valby

Modtaget 50 point
Dato : 24-04-08 11:04

Hej,
På e-bay er også en god mulighed, har lige købt en MP4 på 4 GB til 240,- incl. PP. så hvorfor ik

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 24-04-08 11:47

min ipod husker da hvor jeg er nået til...

Godkendelse af svar
Fra : Grimstrup

Dato : 27-04-08 12:47

Endte med at købe en Cowon D2 som er helt fantastisk, den er slet ikke billig, men kan tilgengæld det hele:)