/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
ingen lyd på ét bestemt spil
Fra : elsecharm
Vist : 464 gange
200 point
Dato : 13-04-08 10:24

Jeg har lige installeret Open season til mine unger .. når man åbner spillet kommer der et lille vindue hvor der står ... "your sound-Driver is currently used by another application. Close any application using your Sound-Driver and try again ... else you'll not be able to hear any sounds or music"
Det er det eneste spil ud af rigtig mange hvor der er dét problem.
Jeg fatter slet ikke meningen med det.. for der er altså ikke andet åbent på pc'en end de normale ting .. de ting der også er åbne ved andre spil hvor der ikke er noget lydproblem.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
... og husk lige på .. jeg er altså ganske almindelig husmorbruger.. så evt forklaringer må gerne skæres ud "i vådt pap".

Elsecharm

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 13-04-08 10:26

børnesil er meget ofte endten i stykker når man køber dem, eller ødelægger pcén - prøv først i forretningen at få det byttet.

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 13-04-08 10:45

hvem har lavet spilet? det kan være de har en support på hjemmesiden

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-04-08 12:06

Hvad med at kigge efter i menuen/opsætningen til spillet, der må der da være en lydopsætning. Måske et forkert lydkort er valgt

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 14-04-08 16:49

Først til jomfruane.. spillet er købt i dk og sendt hertil af den søde moster.. vi bor i Belgien. Det kan vist ikke betale sig at sende det tilbage og telefonere og alt det der.

Så til xaque - spillet er fra ubisoft.. jeg vil checke deres webside og se om der er hjælp at hente.

.. og så til fijala.. jeg aner ikke hvordan jeg skal checke i spillets opsætning.. kan du forklare dig tydeligere? Skal jeg gå ind i selve setup når jeg er inde og kigge i spillet.. eller hvad? Jeg går altid ud fra at dét der vælges automatisk er det rette.. for selv har jeg jo absolut ingen anelse hvilket lydkort vi har.. eller lign.

tak for jeres indlæg .. vender tilbage senere , så ved jeg om der er et forslag der virker.