/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvad er det nu for en sang???
Fra : danevald
Vist : 1480 gange
50 point
Dato : 27-02-03 18:42

teksten lyder som en børnesang:
"Solen skal altid skinne, himlen skal være blå, min mor skal altid være der, jeg skal være der hvis jeg må"

HJÆLP!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-02-03 18:56

Jeg ved det ikke, men det kunne lyde som en parodi på denne: http://balbib.balk.dk/kidnet/cgi/showmsg/hist0296/1086

Kommentar
Fra : Njegos

Dato : 03-01-05 04:37

Jeg ved ikke hvad den hedder men det er en børnesang af en slags, jeg lærte den som barn i skolen.
kan stadig huske en del.

Der var en dreng der levede alene med sin mor, han satte sig en sommerdag ved husets køkkenbord, og udenfor var himlen blå og fuglene de sang så tog han farve og papir og så gik han igang.
Først malede han himlen blå og siden solen gul, og midt på himlen tegnede han en smuk og sjælden fugl.
Så kom der et par mennesker på, en lille og en stor, og mellem dem begyndte han at skrive nogle ord.
Solen skal altid skinne himlen skal være blå, min mor skal altid være der jeg skal være der hvis jeg må.

Så kender jeg desværre ikke mere af sangen, men gad godt vide hvem der har lavet den.