/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
skæv pik
Fra : mbc208
Vist : 1690 gange
75 point
Dato : 08-04-08 15:12

jeg..
jeg har en problem med med en lidt skæv pik.. alt den er ikke helt vildt skæv med den går lidt til siden ..

..
...
..
cirka sådan der , hvis i kan følge mig (:?
er der noget man kan gøre ved det hjemmefra?
kan det være fordi man onenere for meget med den ene hånd(:?

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 08-04-08 15:12

kan se sådan jeg har lavet med de punktummer ikke virker ..
så bare glem dem :D

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 08-04-08 15:18

har også læst at nogen får det i puberteten .
men er det noget der går over igen?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 08-04-08 15:19

Det har overhovedet ingen betydning at den er skæv, heller ikke for din partner

Og det har bestemt ikke noget med hvilken hånd du bruger, den er som den er - og det er helt sikkert godt nok

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 08-04-08 15:20

Og nej, det går ikke over igen

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 08-04-08 15:25

er der overhovedet ikke noget man kan gøre /:?
er altså virkellig ked af den er sådan /:

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 85 point
Dato : 08-04-08 15:29

Der er intet du kan gøre, op med humøret, du er ikke den eneste

Godkendelse af svar
Fra : mbc208

Dato : 08-04-08 15:30

Tak for svaret Olesen-50.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-04-08 15:32

Det skulle ikke have nogen betydning Jeg sætter lige et link ind med enkelte undtagelser

:::::::::::::::::::::::::O.B.S. IKKKE FOR SARTE SJÆLE ::::::::::::::::::

http://hjem.get2net.dk/phk/pskrummerik01.htm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-04-08 15:33

Nå ok du er sku hurtig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-08 15:33

Du har selv stillet diagnosen. Du pjatter for meget med den ene hånd. Så de næste 6 mdr må du bruge den anden hånd, så skulle den rette sig ud. Dyret kan også manipuleres, så den retter sig hvis du står på hovedet, når du leger med den. Så er det ligemeget hvilken hånd du bruger. Du kan endda bruge en 3 persons hånd... hvis der er en i nærheden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-08 15:40

Tror du ikke bare du skal lade den stakkels tissemand være en times tid ind i mellem. Det er lige voldsomt nok, som du går op i om den kan bruges som lineal.

http://www.kandu.dk/spg117128.aspx

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 08-04-08 15:42

Få din læge til at se på den. Hvis han/hun mener der skal gøres noget, så vil du givet vis få et rigtig godt svar. Der findes måder (operation), men det kan gøre ondt værrer, og hvis lægen ikke mener det udvikler sig, så lær at leve med det. Der findes vel også skæve kusser.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-08 15:43

Citat
Der findes vel også skæve kusser

Ellers bliver de det vel, hvis spørger napper en ligeudkusse

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-04-08 18:54

skift hånd så får du lidt fremmed en gang imellem

Kommentar
Fra : Perspiiqe

Dato : 05-09-08 20:27

Der sker ikke noget ved at den er skæv.
Selvom den er skæv er det stadig dejligt for din partner..
Så det skal du ikke tænke mere på .. Det er helt normalt ..

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 06-09-08 08:35

du kan altså ikke spille dig til en skæv pik. dete r noget sludder. det har noget med bindevævet at gøre. Få en læge til at vurderer om der skal gøres noget ved det. Man kan opererer, men det kan også gøre det værre. Lev med det, hvis det ikke generer dit sexliv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-08 08:49

Jeg mener stadigvæk
Citat
hvis spørger napper en ligeudkusse
at den ved flittig brug vil rette sig ud

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 06-09-08 08:54

fint nok, men du kan hverken spille eller knæppe dig til en skæv/ lige pik.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-08 08:59

Man kan da altid prøve

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 06-09-08 09:02

det har du ret i. det er jo ikke ligefrem en kedelig beskæftigelse.....hverken den ene form for fornøjelse, eller den anden. god morgenhygge er ikke at foragte,,,,uanset om det hjælper på skævheden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-08 09:19

Det er det jeg mener. Brokker hun sig (hvis det altså er en hun lool), siger du bare at det sandelig ikke er for din fornøjelses skyld, men dybt seriøs penisgeometriterapi, som din læge har anbefalet