/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3310
Fra : samos
Vist : 416 gange
40 point
Dato : 27-02-03 12:13

Jeg har fået en 3310 smidt i hovedet da vedkommende havde problemer med den - hvilket jeg jo også har. Telefonen kan finde på at gå ud midt i det hele og dem jeg sender SMSér til kan være meget længe om at modtage og ligeledes når de så svarer kan der gå flere timer inden de når mig. Den viser ikke lavt batteri og signalet er også Ok. Jeg ved der er flere der har haft problemer med den model. Er der nogen der ved noget om, hvad man kan gøre???? Ville det hjælpe og skifte batteri??

Accepteret svar
Fra : majbritt05

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-03 12:55

Hmmmmm........ måske er det batteriet, men det kan også være, at den trænger til nyt software. Prøv at trykke på *#0000# - øverst står så telefonens nuværende software. Den skal helst være på 5.xx - hvis den fx. er på 4.xx - trænger den til at blive opdateret. Det kan du fx. få gjort hos en unlocker. Her et et link til forskellige unlockere:

www.dkunlock.dk

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : samos

Dato : 28-02-03 06:50

Hej Majbritt5

Tusind tak for dit svar - jeg vil nu prøve det du har foreslået - også se om det kan betale sig, at skifte software fremfor, at få en ny telefon........

Godkendelse af svar
Fra : samos

Dato : 28-02-03 06:51

Tak for svaret majbritt05.

Kommentar
Fra : samos

Dato : 28-02-03 08:54

Desværre.... så har telefonen bare spas - jeg har nu prøvet og skrive den kode for at se softwaren men den skriver bare indsæt simkort - når jeg så indsætter simkort vil den slet ingenting ikke engang lade op så går den bare ud som et lys og tager ikke imod strøm. Jeg har prøvet og skrive koden på en anden telefon og det virker godt nok, så det er ikke fordi jeg gør noget forkert..... Er der nogen der har nogle gode råd????