/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
MC-KØREKORT ?
Fra : engparken
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 08-04-08 11:50

Hej
Har lige et spørgsmål
Prisen er den samme hvis man tager lille/stor MC-kort har jeg hørt,men er trorien også den samme eller er der en anden teori ved lille kort.Mvh

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-04-08 11:51

Det er nøjagtig den samme...den eneste forskel er, om der køres undervisningstimer og aflægges prøve på en stor eller lille MC

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 08-04-08 11:52

Hele den teoretiske undervisning er den samme.
Forskellen ligger kun i, hvilken MC du tager kortet på. (Køretimerne)

Men du kender vel i forvejen til den "egentlige" forskel på de to kørekort.
(Størrelse på MC osv)

Ellers skriv igen

René

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 08-04-08 11:55

PS. Hvis du har alderen til at få det store kørekort, er der overhovedet ingen grund til at så meget som at tænke på det lille.

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 08-04-08 13:13

Hejsa
Jo jeg har alderen til at tage stort kørekort,men troede det var nemmer i teori/køre sådanne en end en stor motorcykel når man ikke har prøvet før
Jeg har høre at man kan gå op efter 2 år og få det store hvis man vil
Jeg regner med at starte med lille,og derfor var min mening også at tage lille kort og så efter 2 år få det store
Jeg kan godt se hvis det er samme teori at jeg så godt kunne få til stor med det samme.Mvh
PS Jo jeg ved godt størrelsen fra lille til stor cykel Rene'

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 01-06-08 13:20

Der er kun "rabat" på en meget lille del af teorien, hvis man lige har taget til fx bil. Ellers ikke. Så hvis du har alderen, kan det ikke betale sig andet end at tage det store - og du slipper nok heller ikke ved kørelæreren, han har sansynligvis kun een lille, som yngste mand bliver sat til at køre på!