/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
peanutbuttersauce (oversættelse)
Fra : netper
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 27-02-03 10:23

Så er her endnu en opskrift som jeg ville høre om i gad oversætte
Mvh
Per

1 cup Reese's Peanut Butter Chips
1/3 cup milk
1/4 cup whipping cream
1/4 teaspoon vanilla extract

In small saucepan place peanut butter chips, milk and whipping cream.
Cook over low heat, stirring constantly, until chips are melted and mixture is
smooth. Remove from heat; stir in vanilla. Serve warm. Cover; refrigerate
leftover sauce. About 1 cup sauce To reheat: Place sauce in small saucepan. Stir
constantly over low heat until warm. Add additional milk or whipping
cream for desired consistency.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 27-02-03 10:35

1 kop Peanut Smør (butter den grove type)
1/3 kop mælk
1/4 kop piske fløde
1/4 teske vanilla ekstrakt

I en lille sovse pande/gryde tilsættes peanut smør, mælk og fløde.
Koges ove svag varme, omrøres konstant indtil peanut smøret er smeltet og saucen er jævn. Tag panden af det varme blus og i rør vanille ekstraktet. Server varm. Afdæk evt. resterende sovs og frys denne ned. For optøning / genbrug opvarm peanut sovsen over svag varme indtil denne er varm og tilsæt evt. mælk eller fløde for at opnå den ønskede konsistens.

Go' fornøjelse

Søren

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 27-02-03 10:40

Tak for svaret CLAN.