/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
IPHONE
Fra : jacob.s.p
Vist : 1402 gange
45 point
Dato : 04-04-08 14:52

Jeg har lige fået en Iphone fra USA,men der er noget kode på. Har puttet mit simkort i og prøvet min kode. Men det virker ikke.

Nogle der ved hvad den er eller hvad jeg skal gøre?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-08 15:05

Den skal sikkert unlockes prøv at se her http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=534446248&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=2&Catg=49557&LanguageNR=12 eller der er en unlocker i det område hvor du bor.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 15:12

Hejsa

Tillykke med telefonen, der ligger svar i din private postkasse.. Så du snart kan få glæde af dein telefon helt gratis.

vh Ben

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-08 15:20

Benjamin.Hansen > kan vi andre ikke få svaret - kandu er jo en videndatabase !!!!

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 15:25

Kan man ikke betale sig fra det Benjamin? Jeg er ikke vild god til det med computer.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 45 point
Dato : 04-04-08 16:29

Så skriver jeg da det samme her.

Iphone sælges af appel med binding til opperatør. Derfor er den låst.

Denne kan dog jailbreakes og derbede åbnes får både programering og fjernelse af opperatørlås.

Program til jalbreak kan henstes på http://www.ziphone.org/

www.iguy.dk, kan man tilmelde sig en brugegruppe med erfaringsudveksling omkring Jailbreak af både Iphone og Ipod Touch.

vh Benjamin

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-08 16:32

Tak rart at have, da jeg tænker på at købe en.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 16:38

Det er en fed telefon...
Men men men.

Prisen for det smarte look er at man skal se på den for at betjene den. Det er ikke som alm nokia mfl., med at man bare stikker hånden i lommen og trykker og op til øret....
Iphone vil ses...

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 16:41

Det program ZIPHONES er det nemt at bruge og der sker ikke noget med min mobil????

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 16:48

Når jeg åbner Itune komer der op at den ikke kan oprette forbindelse da den er låst med en adgangskode.

Jeg har ikke givet den nogle kode

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 16:51

Det er let at bruge. Du kan altid gendanne din mibil. Med den normale softvare.

Men start på www.iguy.dk og se de andres erfaringer, giv dig god tid til at sætte dig procedurene.
Og følg vejledningerne. Det er meget let.

Der er selvfølgelig ingen der kan garantere at ting ikek kan gå i stykker, men det du har gang er ilægning af ny software.
Hvisd du har styr på Sleep knap (den i toppen) Home knap (den runde under skærm) og dit hvide kabel og en PC / Mac med Itunes så er du godt hjuplet.

men start på Iguy.

mvh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 16:59

Når du er oprettet som bruger på iguy

http://iguy.dk/readarticle.php?article_id=38
mvh ben

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 17:14

Dan du fik din var der en kode på der??????
Passcode................ Den kommer så snart du tænder mobilen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 17:34

Prøv at følge vejledningen. Som jeg har lagt til dig.

Du skal starte med en gendannet version, da der jo kan være alle mulige tilng du har fået ændret, i dit forsøg på at komme igang. Da den ikke´genkender dit simkort vil den selvfølgelig spørge efter koden, den er jo låst. Det er der ikke noget forkert i.

Dette viste du jo sikkert allerede da du købte den at du købte en låst telefon....

Tålmodighed er en god ting.

- Opret dig som bruger på iguy. 1 minut
- Hent zipone ver 3.0 på http://download.ziphone.org/
følg vejledning på
http://iguy.dk/readarticle.php?article_id=38
Sæt simkort i og tænd din telefon.....

vh Ben

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 17:46

Nu har jeg oprettet en profil.

tænt min Iphone og sat simkort i

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 17:48

Så skal du bare læse mine indlæg og følge vejledningen....

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 17:50

Og hvor finder jeg den?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 18:04

Læser du ikke hvad jeg skriver til dig?

Drik dig lige en cola og slå lidt koldt vand i blodet....

17:34 skrev jeg:
- Hent zipone ver 3.0 på http://download.ziphone.org/

følg vejledning på

http://iguy.dk/readarticle.php?article_id=38

Sæt simkort i og tænd din telefon.....

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 18:27

Men min iTunes vil ikke finde den, den skriver "Itunes kunne ikke oprette forbindelse til Iphone "" fordi den er låst med en adgangskode. Du skal skrive din adgangskode på Iphone. før den kan bruges med iTunes"

Jeg mangler en kode der er på min Iphone

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 18:55

Det er fordi du ikke læser hvad jeg skriver...

Du følger ikke anvisning, det kan jeg ikke gør så meget ved...

Hvis du nu gør som du bliver anvist får du andre muligheder...

0. Du har købt en telefon der er Der er bundet til et telefonselskab, derfor får du dit kode spørgsmål..

1. Du kan ikke åbne din telefon - før den får ny software...

Det har jeg lige givet dig vejledning til.

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 19:07

Jeg føler mig så dum, jeg er ikke en pc haj.

Jeg kan ikke finde ud af det med den kode.

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 19:26

Jeg giver op. Lægger den i en skuffe og glemmer den

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 19:31

Her er en video du kan se i din pause...

http://youtube.com/watch?v=g-z3R9SwVc4
Der kan du se det hele...

Håber den er mere pædagoisk end mig...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 19:41
Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 20:30

Problemet jeg skal have en 4 ciffert kode for jeg kan gøre noget

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 20:41

Nej du skal ikke.... Du skal gendanne den først...

her efter Jailbreake og låse telefonen op...
Til aller sidst indsætte simkort.

Jeg har ikke hørt om nogen der skal bruge kode for at lave RESTORE...

1 Kabel ud
2 Hold knapperne nede slep+home
3 Når der kommer æble logo slipper du den overste og holder stadig på Home...
4 Når der kommer billede med kabel - er den i "Restoremode"

Kan du komem hertil?

Iden skal du have hentet din ver 1.1.4 software og
Ziphone 3.0Software.

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 20:43

Hold knapperne nede slep+home, hvad er det for nogle?

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-04-08 20:55

Hvor er du fra? Hvad skal du have for at låse den op?

Godkendelse af svar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-05-08 11:18

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Jeg fandt ud af det og nu kører den bare

M.V.H
Jacob
www.ijp.dk