/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone - Robotique HVOR???
Fra : tutter2
Vist : 542 gange
165 point
Dato : 31-03-08 21:46

Jeg leder efter en bestemt ringetone der hedder "ROBOTIQUE" den lå på min gamle mobil men jeg har ikke kunnet overføre den til den nye da der er beskyttet. JEg har ledt efter den på nettet for at downloade den, men kan kun finde den her på en kinesisk side.... og jeg aner ikke hvordan jeg får den på mobilen???? Men her kan I ihvertfald høre den, kan I finde den et andet sted? Jeg betaler gerne for tonen - men jeg er vane menneske og kan ikke finde ud af når mobilen ringer med andre toner

http://www.mp3ring.net/?action=show&id=451 Og skrol ned...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-03-08 22:22
Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 31-03-08 22:39

De fleste kan gå på nettet eller i hvertfald åbne en URL på deres telefon.
Jeg har lagt filen op her: http://www.grineflip.dk/test/robotique.mp3
Indtast den url på din telefon og hent tonen ned.

Kommentar
Fra : tutter2

Dato : 31-03-08 22:57

Tak.... Jeg kan ikke lige få opsat min mobil til internet. Men kan jeg hente den ned på min mands mobil også sende den til min egen???

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-03-08 23:07

Citat
Det er iøvrigt gratis at sende ringetoner fra mobil til mobil, men tilgengæld er det ikke spor lovligt. At udveksle telefon ringetoner på den måde er ligeså ulovligt som at downloade software fra nettet.

http://www.asiden.dk/polyfoniske-ringetoner-real-ringetoner-og-sms-ringetoner/

så............

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 165 point
Dato : 01-04-08 07:01

du kan i hvertfald overføre den fra telefon til telefon via f.eks. bluetooth.
Men opsætning til internet er nu ikke så svært.
Du går ind på udbyderens hjemmeside og søger på opsætning.
Typisk skal du sende en sms hvorefter du får en opsætning tilsendt, som du skal gemme.

Godkendelse af svar
Fra : tutter2

Dato : 15-04-08 20:00

Tak for svaret CarstenGP.