/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Ny fladskærm
Fra : CerwinVega
Vist : 420 gange
140 point
Dato : 31-03-08 19:57

Jeg skal have en ny fladskærm men ved ikke hvad jeg skal vælge eller gå efter af detaijer.

Dog ved jeg, at det skal helst være en stor skærm så det blir nok en 22" eller 24 " Men jeg er bange for at købe en skærm hvor billedet virker sløret eller er svært, at se fra siderne ligesom ved bærbare.

Jeg vil helst køre en høj opløsning med skarpets resultat.

Budgettet behøver ikke stige over 3000 kr

Links ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-08 20:02

Tag en tur i computercity/fona/merlin og hvad de nu ellers hedder - se de forskellige - gå hjem og find den på nettet... (normalt billigere)

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 31-03-08 20:06

Been there done that og jeg blev skuffet over disse udvalg de kun havde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-08 20:15

Ja så bliver det jo svært at finde nogen....

Du vil vel ikke købe i Thailand ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-08 22:21

Noget vigtigt er skærmens reaktionstid da du ellers vil opleve at billedet hænger efter løbende personer f.eks Har hørt folk tage en cd med i forretningen med noget de kender udenad og derfor kan bruge til at bedømme skærmen med .

Mvh sunofisken der har en Phillips med Dynamic contrast Og en hel del mere som kostede omkring 5.000.-kr for et par år siden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-08 22:54
Kommentar
Fra : wilsonkipketer

Dato : 06-04-08 12:00
Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 08-04-08 13:43

hmm den 24" ser ik værst ud...skal lige undersøge nogle ting omkring den den så vender jeg tilbage