/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Messenger
Fra : viisholm
Vist : 304 gange
80 point
Dato : 30-03-08 18:52

Hej. Er der nogen der kan hjæpe mig. Jeg har en ældre telefon
Sony Ericsson k800i, den vil jeg gerne have messenger på
og det kan den også godt . MEN . Jeg skal have brande min mobiltelefon
til det selvskab hvor jeg har mit abonnement for at kunne downloade programmet. Og det er jeg bestemt ikke interesseret i. Da det betyder
at den skal sendes ind på et værksted, og bliver jeg træt af selvskabet
skal den igen. ind på et værksted for at afinstalere deres software.
Så det kort og lange er. Findes der et sted hvor man kan købe sig
dette program eller downloade det. Skal sige at jeg har prøve et site
hvor det kun var til Nokia den duet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 19:00

Yahoo messenger, hvis den kan bruges til din telefon, så er den lige til at hente og installere, med Yahoo messenger kan du godt bruge (importere) vennerne fra Windows live messenger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 19:14

Læs mere her, om det måske er noget du kan bruge: http://mobile.yahoo.com/messenger