/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista-Flash Player Problem
Fra : Keldd
Vist : 745 gange
500 point
Dato : 24-03-08 21:52

TDC og Ektrabladet, beder mig om at installerer Flash Player selv om den er installeret.
Jeg har så installeret den flere gange (Nr.9), og også fået den til at virke, og får også at vide
at den er installeret og alt er som det skal være.
Men det er en gammel løgn, for hver gang jeg prøver, eller vil prøve hastighedstesten på TDC,
får jeg at vide jeg skal installere Flash-Playeren, og Ekstrabladet siger jeg bruger en ældre version, og beder mig installere igen.
Jeg har fjernet blokeringerne for ActiveX-Objekter, og slået blokeringsoplysninger fra ved filhentning, under Brugerdefineret niveau.
OK, nu kommer Servicepakke 1 snart til Vista, måske det vil hjælpe. Jeg har virkelig arbejdet med sagen, men kan ikke komme længere.
Måske andre Vista brugere ikke har det problem, så kan jeg jo bare tage mig egen og stritte i havnen.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-03-08 21:56

jeg har lidt samme problem i win XP Pro
jeg rettede det under
funktioner/tilføjelses programmer/aktivere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-08 21:57

OPDATER din Vista...

Jeg havde samme problem i formiddags...

Den blev også ved med at ville have ny flash....

Den fik hver gang den samme og intet hjalp - indtil jeg opdagede der manglede opdateringer....

Det er tilsyneladende noget med at selvom du henter automatisk skal nogen installeres før de næste kan hentes og det gør den tilsyneladende IKKE automatisk

Da jeg havde hentet MANUELT virkede flash igen....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-03-08 22:11

Refi:
Jeg må kigge på det imorgen, jeg havde overvejet det, men den opdaterer jo automatisk,
ikke helt godt alt der foregår på Vista, nu kommer jo Servicepakke 1, så kan det jo være der
kommer lidt gang i den.
Ferik:
XP, og Vista adlyder ikke de samme beskeder, men fint du kiggede forbi.
Hilsen Keldd

Accepteret svar
Fra : Moneypenny

Modtaget 500 point
Dato : 24-03-08 23:17

Jeg ville forsøge følgende. Inde på Adobes hjemmeside kan der hentes en flash player uninstaller:

http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157

Luk alle programmer, især Internet Explorer, inden den køres. Genstart pc'en og gå derefter ind på Adobe. dk og hent den nyeste flash player.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 25-03-08 09:25

Tak for svaret Moneypenny.
Du var manden, jeg tror du er en mand, selvom du kalder dig Moneypenny, som jo er
det modsatte køn i James Bond filmene, som fik det til at funke.
Mange tak for en professionel indsats.
Alle forslag var gennemprøvet, undtagen at afinstallere alt det gamle Flash, nu kører
det hele smukt, og det tog 1 min.
Så igen mange tak, pointene er dine og velfortjente.
Hilsen Keldd