/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
walkman på SE k810i??
Fra : LPG94
Vist : 465 gange
20 point
Dato : 24-03-08 19:53

Er der nogen der ved, om det er muligt at få/installere sony ericssons walkman program på en SE k810i???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-08 20:53

Hvad mener du med walkman-program..... ?????

Den har da afspiller

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-08 22:51

Jeg forstår heller ikke spørgsmålet, du har en walkman telefon med en 810i, hvad er det helt præcis du efterlyser ?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 20 point
Dato : 25-03-08 06:27

K810 er ikke og bliver aldrig en Walkman telefon, men den har medieafspiller og kan benyttes som MP3 afspiller.

Du kan ikke ændre software til Walkman versionen, men glæd dig over dit Cybershot kamera, eller find en der vil bytte med en W880

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-08 07:53

Citat
K810 er ikke og bliver aldrig en Walkman telefon, men den har medieafspiller og kan benyttes som MP3 afspiller.

Og hvad er forskellen på en walkman telefon og en telefon med medieafspiller

Godkendelse af svar
Fra : LPG94

Dato : 25-03-08 20:10

Tak for svaret ...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-03-08 21:59

Forskellen er at der i en Walkman telefon er flere funktioner i medieafspilleren, og en bedre grafisk brugerflade, der er endvidere en bedre forstærker i telefonen.

Typisk er tastatur layoutet også optimeret i forhold til musik, hvor andre er bedre egnet til Internet, eller kamera brug