/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
sims problemer
Fra : ronela
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 24-03-08 13:00

hej. jeg har et prolem. jeg har downloadet en masse fede ting til mit sims 2 spil og jeg har gemt det inde i ''downloads'' i min ea games mappe, men når jeg åbner mit spil er tøjet og tilbehøret der ikke. jeg gjorde det engang hvor det virkede men nu har jeg fundet noget nyt og jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. er der nogen der evt har forstand på sådan noget??!! er desperat :s!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-08 17:06

når du downloader er det i zipfiler - husker du at pakke dem ud først ?

prøv at kigge her det kan være det hjælper dig (under sådan downloader man)

http://briher.dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-08 17:08

Citat
Filerne lægges eller pakkes ud i din Dokumenter\EA games\The Sims 2\Downloads folder.
Evt. mesh er inkluderet i download filen med mindre andet er angivet.

Kommentar
Fra : ronela

Dato : 25-03-08 19:34

jeg har prøvet det du forslog inde på briher under ''sådan downloader du zip filer'' men det har stadigvæk ikke virket. den siger at de er pakket ud..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-08 07:00

de skal jo også overføres til de rigtige mapper når de er udpakket såvidt jeg husker - men forsøg at kontakte ea games der hellere end gerne hjælper folk der har spillet

http://www.ea.dk/pages/3216/