/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Wine doors
Fra : dk
Vist : 829 gange
150 point
Dato : 23-03-08 17:48

er der nogen der har erfaringer med det, og kan det anbefales til Ubuntu 7.10 ??

http://www.wine-doors.org/wordpress/

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 150 point
Dato : 23-03-08 18:52

Nix - og jeg fatter ikke helt hvad det er..........i stedet for den alm. wine til windows programmer.

Godkendelse af svar
Fra : dk

Dato : 27-03-08 10:37

Tak for svaret Eyvind.
Istedet for at have denne tråd til at hænge, vælger jeg at accep. din komm.

flere steder frarådes automatix, men jeg kan pt. ikke finde noget vedr. wine doors

f.eks dreamweaver kører perfekt med wine doors
men jeg har ikke kunnet få 3d studio max til at funke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-03-08 16:11

3d SM er vist også et meget tungt program som kræver lidt af comp.
J

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-03-08 16:16

HOV..... (eksperimenter med win2000 og mine compac for tiden)
Jeg har brugt vine til et lille regnemaskine program for at teste, og det virkede fint.
Og vine er hentet inde fra programmets udvalg. (synaptic tror jeg det var)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-03-08 09:21

underligt jeg har ikke fået mail om du har skrevet her......

vine vil ej heller starte 3d sm.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-08 10:09

Næ det 3D SM er trods alt nok for tungt til at køre i en emulator.

Den som afslutter et spørgsmål får ikke flere mails. Måske nu hvor du har skrevet.