/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Sjipning, hvor???
Fra : ronela
Vist : 1730 gange
10 point
Dato : 22-03-08 22:55

Hey, er der nogen der ved hvor man kan gå til sjipning henne? nogle hjemmesider evt?
- det skal helst være i viborg komune.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 22-03-08 23:34

kan man gå til det??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-03-08 00:41

Tja en google søgning gav følgende http://www.google.dk/search?hl=da&q=sjipning&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Bruges af f.eks. boksere til opvarmning.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-03-08 08:03

Har du lyst til at prøve sjippekunsten findes der overalt i landet foreninger, som har dette på programmet.
Klik på "Foreninger" i menuen til venstre, hvorefter du får en liste med alle foreninger, der tilbyder Rope Skipping. Du kan indsnævre søgningen ved at anføre kommunens navn.
Hvis ikke dette giver det ønskede resultat kan du henvende dig til Danmarks Gymnastik Forbund som står til rådighed med henvisning til nærmeste forening i dit område. Ring på 43 26 26 01 eller send en mail til dgf@dgf.dk.
http://www.dgf.dk/rope/

Kommentar
Fra : ronela

Dato : 23-03-08 08:59

tak hellebirgitte men det hjalp mig desværre ikke da der ikke var noget sjipning i min komune

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-03-08 10:46

Det kunne jeg godt se, men tænkte på, om du evt. ville ringe/maile til DGF for at høre om muligheder i nærheden, evt. naboby Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-03-08 09:22

Som nævnt...

DGF

En bokseklub

Hvad med at sjippe med ungerne eller med en ven?

I kan selv sjippe i parken, måske kan i selv starte en sjippe-klub?
Jeg har da været med til at starte en stavgangsklub i tidernes morgen, fordi der ikke lige var nogen hvor jeg boede.

Der er en der er nødt til at tage skridtet som den første.