/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVB-T TV- svenske kanaler?
Fra : tino01
Vist : 452 gange
40 point
Dato : 18-03-08 21:59

Bor i Kbh. / Søborg og kan kun "fange DR 1 + 2, DR update og TV2
- men hva´ mæ f.eks. de svenske kanaler, er det slet ikke muligt at modtage disse ( el. i øvrigt andre kanaler)
- Er der nogen i kbh. området der kan se andre kanaler end de alm. danske??
- og hvilket udstyr el. fif skal der evt. til ??

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 18-03-08 23:39

Eftersom du har en DVB-T, kan du kun modtage jordbaseret (antenne på loftet) signaler, du har selvfølgelig søgt (tjek på nettet), det du kan gøre er evt. at købe en digitalboks som hvis du har mulighed for at tilslutte dig et kabel tv net kan modtage både DVB-T-C signaler, C for cabel.

Prosat

Kommentar
Fra : tino01

Dato : 19-03-08 10:01

Jamen Sveige sender da det samme digital jordbasere (DVB-T) - det byrde da kunne fanges i Kbn området.. ??

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 19-03-08 16:30

Har du prøvet at søge på nettet om de sender HD, hvis de gør og du ikke kan fange dem kan dit problem være at din antenne vende forkert vej, jeg ved ikke om der skal en special antenne til for at fange de svendske.

prosat