/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
NYT ? DÆK+ slange ? nylonn
Fra : kys_klumme_i_rø
Vist : 520 gange
160 point
Dato : 16-03-08 21:57

prøber igen
DÆG TIL SLANGER //
hva sker der bed at sætte
en slange i et TUBELESS dæk
større farre en køre på NYLON /KINA dæk
SKIE bange for at køre FÅR HURTIGTTttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
har lige prøvet den_turen_ BAGPÅ =
tab af LUFT PÅ ? 2 secunds, m 110km
det var faND ubehaligt________ROAD_ røvrenner * +
den var til at sture,_ men FUK ?
hvis det var FOR JULET____træet

så gpr jeg ud fra det bar en
Citat
klam /// KLUMME I AVISEN / DEN LOKALE
kan_di
kan vel også bruges_________
http://www.google.dk/search?hl=da&q=tubel%C3%B8se+d%C3%A6k+%2B+slanger&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

tags/// har jæ, men ÆRLIGT KAN gores være

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 22:00

eger_fælge___de er til a PUMPE UP___

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 22:00

BABEWATCH

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 170 point
Dato : 16-03-08 22:07

Sidst du spurgte fik du ikke noget svar Jeg kan heller ikke give dig et ordentligt svar men Et link til motorcykelgalleriet. Der er et spørgeforum, der er nok nogle, der kan give et kvallificeret svar http://www.motorcykelgalleri.dk/

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 22:22

fler opskifter___MERE for sage /dagen___
har VÆRET DR__

MEN _________
noet med GNIDNING/S_mostand___en
kan bare ike fatte der er møre
i det ene eller amdet______

Citat
BTW__ så du min AVI__uden tra-ala-al

Citat
så lig du have PIS på ??/// klamme

men tak til vider_R

HIPPI________ræcer
går
HA DeT

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 22:26

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-03-08 23:20

his site is by Axel Belinfante and has extensive links associated with the
-
e toenmalige hoofdstad van de, en in 1993 naar de nieuwe hoofdstad Berlijn. In Berlijn en in Hamburg worden plaatselijke edities uitgegeven.

wysokonakladowy niemiecki dziennik zalozony w 1946 roku w Hamburgu przez stacjonujacych tam brytyjskich aliantów. Obecnie redakcja glówna znajduje sie w Berlinie, a wlascicielem praw do gazety jest Axel Springer AG. Dziennik okresla sie sam jako liberalno-kosmopolityczny, ale uwazany jest powszechnie za konserwatywny i prawicowy[1]. Jego naklad przekracza 200 tysiecy egzemplarzy, a gazeta dostepna jest w ponad 130 krajach.

Die Welt jest flagowym tytulem koncernu Axel Springer na rynku prasy opiniotwórczej. Jego glówni konkurenci na niemieckim rynku to Frankfurter Allgemeine Zeitung, Süddeutsche Zeitung i Frankfurter Rundschau. Dziennik przynosi straty.

Linki zewnetrzne [edytuj]
Die Welt, die elke dag behalve zondags verschijnt, heeft een oplage van 244.242 exemplaren. Op zondag verschijnt de aan Die Welt gelieerde Welt am Sonntag   formation amaintainedboutserviceand clearinghouse for places in the United States where you can study Esperanto.

Die Welt onsanomalehti, jota kustantaa Axel Springer AG. Sen perustivat 1946 brittiläiset miehitysjoukot, ja se onkatsannoltaan keskusta-oikeistolainen (oman määrittelynsä mukaan "liberaali kosmopoliitti"). Bondsrepubliek

Lehden levikki on nykyisin noin 209 000. viikossa. Sen päätoimitus on Berliinissä; Hampurissa ilmestyy paikallisversio.

[muokkaa] Aiheesta poliittiselta muualla
This is a language classamongst people from different countries. In practical use for more than a hundred years,has proved to be a genuinely living language, capable of expressing all facets of human saksalainen thought."research organizations, publications, and Internet sites.

The International Se ilmestyy kuutena päivänä
The E "Yellow Pages": _In_and Interlinguistics -
   page for research on international linguistic communication and planned languages,
???»[1](????:DIE WELT)??????????????,???????????????,?????????

«???»??????????????1946?4?2??????????????????1953????????????????

??????(?????«??????»)?????????????,???????????????????

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 17-03-08 06:15

Kommentar
Fra : iah

hv DABDEN HAR DEN prøjsser
DANSKE ikke BAEKER GJORT DIG/ mih

SIEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG________________
I SÆR DENNE das //SSSSSSSS
Citat
wysokonakladowy niemiecki dziennik zalozony w 1946 roku w Hamburgu przez stacjonujacych tam brytyjskich aliantów. Obecnie redakcja glówna znajduje sie w Berlinie, a wlascicielem praw do gazety jest Axel Springer AG. Dziennik okresla sie sam jako liberalno-kosmopolityczny, ale uwazany jest powszechnie za konserwatywny i prawicowy[1]. Jego naklad przekracza 200 tysiecy egzemplarzy, a gazeta dostepna jest w ponad 130 krajach.

F uk _________wysokonakladowy niemiecki dziennik zalozony w 1946 roku w Hamburgu przez stacjonujacych tam brytyjskich aliantów. Obecnie redakcja glówna znajduje sie w Berlinie, a wlascicielem praw do gazety jest Axel Springer AG. Dziennik okresla sie sam jako liberalno-kosmopolityczny, ale uwazany jest powszechnie za konserwatywny i prawicowy[1]. Jego naklad przekracza 200 tysiecy egzemplarzy, a gazeta dostepna jest w ponad 130 krajach.

ss//

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 17-03-08 06:18

TROEDDEE Iaajjjjjjjj
KUNNEE VÆREEEEEEEEEEEEEEE
kan sgu srproget så DONT FUK EN ____________________________________________JUDE /SS
tak fo NOTHIMG

Godkendelse af svar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 17-03-08 06:23

Tak for svaret Sunowich.
HASER dæg og NY_gammelt ____________ROTE SNAPS
videb____forum________
ÆRLIGHED ER IKKE TIL SAL
DASK aandre_______KLATTWWE

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 17-03-08 06:26

M ANDE ord DON FUK TJEKKKKKKKKKKKKK
_

KAN DET HEL MEN IKKE MANGE DER VE DET________sieg SS
den var FABDME ___________Uneber kattens MØJEHALE________

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 17-03-08 06:28

læs//////und SS LEBEN

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 09:40

takker og bukker