/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
sænket 1,8TPassat
Fra : tino01
Vist : 478 gange
20 point
Dato : 16-03-08 21:37

købt en 97 årg. som er sænket for 6 mdr. siden med nye støddæmper + nye 40/40mm. fjedre. Bilen er alt for lav efter min mening og ønsker derfor bilen hævet til org. højde igen. ( el. måske bare 20/20mm. hvis det kan lade sig gøre? ) - bilen har også påhængstræk og det er vist ikke lovligt med en sænkning..
- regner med at jeg kan nøjes med at skifte fjedrene ?
- hvor kan jeg få sådan 4 stk. fjedre i normal højde til rimelige penge ?
- hvad skal jeg evt. regne med at et værksted må bruge i timer på en sådan ombytning ?

Hører gerne om et godt/billigt værksted der evt. kan levere + montere...

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 16-03-08 21:50

www.biltema.dk eller T.Hansen ville være et godt bud på uoriginale fjedre, evt med lidt sænkning i.

Kommentar
Fra : tino01

Dato : 16-03-08 21:59

Takker - men syntes at jeg igen og igen hører at Thansen sælger alt for dårlig kvalitet...

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 16-03-08 22:31

howdiaudi ville være et godt bud... Eller en hugger...

Kommentar
Fra : Schultz

Dato : 21-03-08 18:27

Hvor bor du? Find helst originale fjedre, så hellere brugte. Der sælges så meget bras. Jeg kan eventuelt hjælpe dig.

Kommentar
Fra : tino01

Dato : 22-03-08 16:13

Schultz - Søborg Kbh.
ts@tomato-dk.com