/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Hjælp -Registrering af håndsæt
Fra : Misteryman
Vist : 679 gange
500 point
Dato : 08-03-08 01:32

Min trådløse dect telefon er mærket INO3(i) har mistet forbindelsen til sin base. Jeg har forgæves forsøgt at registrere den igen, men det vil bare ikke??
Er der nogen som har en ide? Eller endnu bedre.. Ligger inde med en manual?

Kommentar
Fra : leob

Dato : 08-03-08 03:32

prøv at google på INO3(i)
så får du en del muligheder, som f.eks et forum med andre brugere af telefonen på http://www.recordere.dk/forum/forum_topics.asp?FID=30
leob

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 09-03-08 22:50

Jo, hvis jeg havde problemer med en HD-optager. Men dette er ikke tilfældet.

Det er naturligt at google, indn man stiller spørgsmål og og tro mig, det HAR jeg gjort. Jeg har også været inde på den nævnte side. Men istedet for at bare trykke:" jeg føler mig heldig" i google, kunne du måske bruge lidt ekstra tid på at læse mit spørgsmål, istedet for at jagte point's.

Er der andre der faktisk kan give mig noget brugbart information?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-08 23:01

prøv at tage batteriet ud i et stykke tid Eller det er måske ligefrem batteriet/erne der er i udu ?? er der en søgeknap på basen ??hvis dur den så ??

Kommentar
Fra : leob

Dato : 09-03-08 23:04

undskyld at jeg prøvede at hjælpe
det skal ikke ske mere
leob

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 10-03-08 01:02

Desværre virker der heller ikke med at tage batterierne ud. :( Når man søger efter basen, kan den ikke se nogen, til trods for at man sidder lige ved siden af den....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 08:16

På dem jeg har er der en søgeknap på basen der får telefonen/erne til at sige bip bip når man trykker på den i tilfælde af at man ikke kan finde dem Har dit sæt også den funktion ?? Hvis og hvis det ikke virker er der jo noget grundlæggende galt .Har du prøvet med andre batteri/er???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-08 08:44

Du må have fat i coop (kvickly) - det er et af deres produkter

Noget tyder på telefonen ikke længere er funktionsdygtig.... (kassabel)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 09:03

Ja der er faktisk ikke nogen grund til i det hele taget at stille spørgsmålet Du smider dem sku da bare ud hvoffor kom jeg dog ikke på det noget før venter på svar fra mit sidste svar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-08 09:21

Citat
hvoffor kom jeg dog ikke på det noget før

Fordi du ikke nænner at smide en "skrue" ud - den kan måske bruges en dag

"Billigelektronik" har KUN en vis levetid - og har man tilfældigvis fået/købt det dårligste eksemplar - er den ikke længe.....

En ½ times arbejde med telefonen vil koste mere end en NY....

I øjeblikket kan købes 3 for under 800 kr.....
Enkelte fra 100 kr...
http://www.mobiludsalg.dk/pi/Panasonic_KX_TG7203NET_Tripple_8042_152.aspx

Men snak da med coop - det er da muligt de kan sende dig en brugsanvisning....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 09:30

Vrøvl refi men hvoffor bare forbruge løs hvis noget kan ordnes Lad os nu lige vente på svar inden vi er igang med at sælge ham nogle nye Måske han også kan tænke lidt selv

Og har du da nogle skruer du skal af med refi så kan vi nok snakke om det

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 10-03-08 09:35

De tre modeller håndsæt (GAP-kompatible) jeg har virker alle på samme måde:

Basen stilles til 'acceptér nye tilmeldinger' ved tryk på en knap.
På håndsættet udføres en kort sekvens i menuen for at tilmelde sig til basen.

Desv. kender jeg ikke din telefon

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 12-03-08 03:54

tak for alle indlægne, men desværre er der stadig ikke held i sprøjten. Der er en "søgeknap" som normalt vil få telefonen til at bibe (hvis man ikke kan finde fonen ) men den hjælper bare ikke med registreringen .
Jeg har end ikke kunne finde et billede af den (arrrrgg)

Men den har farveskærm (juhuuu)

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 12-03-08 07:18

Jeg havde opgivet vores Siemen, men det havde konen ikke, hun hev alle stik og kontakter fra hinanden, også på basestationen, og tro mig, så virkede den. - Hun mente der var et af stikkene, der var lidt nok i kontakt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 08:33

Måske var det for at du ved som mekanikere og andre faggruppe at lave en fejlsøgning for hvis den funktion ikke duer ka det jo være at man deraf ku udlede at der i det hele taget var noget galt og at din fon der var i udu DO

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 14-03-08 02:04

Citat
Jeg havde opgivet vores Siemen, men det havde konen ikke, hun hev alle stik og kontakter fra hinanden, også på basestationen, og tro mig, så virkede den. - Hun mente der var et af stikkene, der var lidt nok i kontakt.

Har lige prøvet dette lille triks også og desværre.. det virkede heller ikke

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-08 02:03

Har du fået nye eller stoppet med at ringe ??