/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
RINGEN
Fra : ullasimon
Vist : 393 gange
75 point
Dato : 22-02-03 08:44

Jeg har stillet spørgsmålet før, og jeg har også uddelt point til den der svarede, men jeg har ikke hørt mere fra vedkommende - så en gang til:
Er der nogen der kan skaffe en VHS-kopi af Siegfried og Valkyrien fra Den jyske Operas opførelse?

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 26-02-03 08:20

hej ullasimon
har du prøvet på det lokale bibliotek for jeg ved at de har vidiobånd de låner ud.

hej fjordglimt

Kommentar
Fra : ullasimon

Dato : 28-02-03 07:37

Hej fjordglimt

tak for tippet - jeg ved det godt, men den skal være købt på mit eget biblioteket for at jeg kan låne den. den frie låneret gælder ikke for videogrammer. men tak alligevel
hilsen ulla simonsen

Kommentar
Fra : goldin

Dato : 15-05-03 14:40

Du kan købe den ganske lovligt her:

http://www.jyske-opera.dk/video/forside.html#bestil