/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sputnik på ps3?
Fra : johnnyskovnielsen
Vist : 2744 gange
500 point
Dato : 05-03-08 17:33

davs alle derude.. :)
Er der nogen der ved hvordan man kan få playstation 3 til at afspille tv2 sputnik?

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 05-03-08 19:20

hvis du kan komme på nettet via din ps3 så er det jjo let nok.

jeg kan godt komme på nettet.

Du skal bre sætte internet stik i og derefter ka gå på nettet, og hvis du har en bruger i sputnik så kan du sagtens se det :D

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 05-03-08 19:51

jamen kan jo sagtens gå på nettet? men den viser ingenting når man går under videoen?:S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-08 20:05

Citat
og hvis du har en bruger i sputnik så kan du sagtens se det :D

Forklar lige det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-08 20:09

Mig bekendt kan det IKKE lade sig gøre....

X-box kan vist nok ved hjælp af en tilsluttet boks....

Playstation kan godt gå på nettet - men det er et andet net....

http://www.us.playstation.com/PS3/Network

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 06-03-08 17:05

er der ikke noget man kan downloade for at få det til at virke?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-08 18:09

Nope....