/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetoner?
Fra : amh
Vist : 287 gange
100 point
Dato : 21-02-03 18:24

Hej. er der nogle som ved hvor man kan finde Mike oldfields Moonlight shadow som ringetone til en nokia?HELT GRATIS eller som taste selv ringetone? Eller kender sider som den ligger på hvor man så kan sende den direkte? Hvis du ligger inde med sider med Masser af nye gratis Taste selv eller sende ringetoner vil du så ikke lige skrive dem på?? På Forhånd Tak med venlig Hilsen Andreas

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-02-03 01:38

- kan se du ikke har fået meget respons på dit spørgsmål og vil egentlig foreslå dig og andre at søge på Kandu om det du ønsker at vide mere om - ringetoner i alleafskygninger og til de efterhånden mange telefoner der findes, er et ofte optaget emne her på kandu - hvis du i søgefeltet øverst på siden skriver "ringetoner" kommer der 300 sider frem - er sikker på der i NOGLE af disse er henvisninger til en masse steder hvopr ringetoner kan findes - det kræver bare lige du gids bruge lidt tid på det ..... har søgt på dine vegne og resultatet kan du se her :

http://www.kandu.dk/dk/search.asp?area=7&groupid=30101

det må da være bedre end ingenting ....

Venlige hilsner fra Fnoller

Kommentar
Fra : carsten.jensen

Dato : 24-02-03 11:07

hej hvilken telefon skal det være til, og skal det være til wap eller web. Hilsen carsten

Kommentar
Fra : amh

Dato : 07-03-03 15:15

Hej carsten det skal være til en nokia 3310 og helst web.. og gratis.. måske taste selv??

MVH ANDREAS

Kommentar
Fra : carsten.jensen

Dato : 08-03-03 11:45

nå så kan kan jeg ik hjælpe det er lang tid siden jeg har haft en telefon med monofoniske ringetoner. Men hvis du kommer til og mangle polyfoniske ringetoner så bare spørg. hilsen carsten.

Kommentar
Fra : smorum

Dato : 10-03-03 16:26

kig på http://www.xms.dk ... der er masser af ringetoner.

/smorum