/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Pro Ana og Pro Mia søges!
Fra : Søger_Pro_Ana
Vist : 976 gange
20 point
Dato : 02-03-08 17:08

Hej alle!

Jeg er psykologistuderende og søger nogle piger, der ser sig selv som pro ana eller pro mia (eller gerne vil være det), som kunne tænke sig at blive interviewet til et projekt i forskningsmetode. Temaet for interviewet er identitet, herunder identitet på nettet.

Interviewet vil vare ca. en halv time og foregå helt stille og roligt og uformelt. Man kan godt være anonym. Det eneste krav er sådan set, at du bor i Århus eller omegn.

Jeg håber meget at høre fra nogle af jer derude - hvis du er i tvivl om du vil være med eller bare gerne vil høre mere, er du meget velkommen til at kontakte mig på nohrstjerne@hotmail.com eller 28122928.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Venlig hilsen Maja

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-08 17:42

Prøv du at få en samtale med noget personale på en ungdomspsyk afd

Kommentar
Fra : Søger_Pro_Ana

Dato : 03-03-08 10:42

Til Nordsted1: Personalet på ungdomspsyk ved vist mere om spiseforstyrrelser og ikke så meget om det liv der foregår på netforums, og da det er sidstnævnte jeg er interesseret i (som det fremgår af ovenstående), får jeg vist ikke så meget ud af at snakke med dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 10:58

De unge indlagte, går til masser af samtaler, så jow personalet kender meget til det liv

Kommentar
Fra : Søger_Pro_Ana

Dato : 03-03-08 20:15

Det er som sagt ikke spiseforstyrrelsen i sig selv, jeg er interesseret i, men det liv og identitetdannelse der foregår på subforums. Derfor er jeg interesseret i brugere af disse forums og ikke andenhåndskilder. Men tak for dit råd iøvrigt!

Kommentar
Fra : la-chica-line

Dato : 18-04-08 18:36

siden du leder efter hedder: www.fallen-butterflies.webs.com

god fornøjelse, ps. tjek lige dine beskeder, brev fra miig.

Kommentar
Fra : ana1000

Dato : 09-05-08 23:58

hej

bor ikke i århus, men vil gerne medvirke hvis det kan være over mail/msn...
er mest mia, men i perioder ana, og prøver, som mange at vende det til udelukkende ana.
har været indlagt på ungdomspsyk og er næsten på fallen-butterflies hver dag. du er velkommen til at skirve på: ana1000@live.dk

Kommentar
Fra : iskold

Dato : 13-05-08 19:02

Hey... Du ka også prøve at spørge inde på www.girltalk.dkhvis du ikk allerede har forsøgt dig der?(: