/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
Ansøgning til føtex
Fra : Kevin_90
Vist : 8223 gange
37 point
Dato : 02-03-08 13:36

hey
Har ikke skrevet en ansøgning før så prøvede mig frem til at skrive en ansøgning, men er der ikke nogen der kan rette min ansøgning eller komme med nogle tilføjelser

Hermed tillader jeg mig uopfordret, at henvende mig til Jer, vedrørende en eventuel ledig stilling ved kassen eller en anden

Jeg bor i risskov, lidt udenfor århus, sammen med min mor og hendes mand. Jeg er 17 år gammel og går til styrketræning 2 gange om ugen i ca. 1 time pr. gang. I min fritid er jeg meget sammen med mine venner og hygger. Som person er jeg meget fleksibel og stabil i min hverdag.

Nogle punkter du kan regne med jeg er …

•   Ambitiøs

•   Serviceminded

•   Livsglad

•   Loyal

I øjeblikket går jeg på Handelsskolen i Århus. Jeg er lige startet i 1.g, og jeg ser frem til at afslutte min skolegang på Handelsskolen.

Jeg kan arbejde på alle hverdage fra kl.15.00 til kl.21.00, og om fredagen fra kl.13.20 til forretningen lukker. I weekenderne vil jeg gerne arbejde hele dagen, og jeg kan stå til rådighed i ferierne.

Jeg håber, at få muligheden for at uddybe denne ansøgning ved en personlig samtale.

Med Venlig Hilsen

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 02-03-08 13:38

stort R i navnet Rissskov

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-08 13:43

Citat
Jeg bor i risskov, lidt udenfor århus

Både risskov og århus skal være med stort Risskov + Århus.

Aflever din ansøgning personligt, så den ikke drukner i en postbunke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 13:49

Hej kevin.
Vores datter søgte også arb. i Føtex . Hun gik simpelthen derhen og spurgte om de manglede nogen. Og ja det gjorde de de fik sig en god snak nogle dage efter og ugen efter startede hun. Sværere var det ikke. Mød personligt op og præsenter dig ordenligt i rent tøj og med nyvasket hår. Held og lykke

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 02-03-08 13:58

HER HAR DU EN LUXUS SKABELON - LAVET AF MIGSELV :)
GOD FORNØJELSE!

Hej ______
Jeg hedder __________ og jeg er ___ år gammel. Jeg bor i Brøndby Strand og går i 9 klasse.
Jeg interesserer mig meget for sport og musik. Min fritid går på fodbold, fitness, musik og hjælpe til herhjemme. Jeg er en meget ivrig person hvilket viser sig at være mere positivt end negativt. Jeg har et godt overblik, og er istand til at holde styr på hvad jeg skal, og hvad jeg ikke skal.

Erfaringer
Jeg har været ansat på Statoil i 2 måneder som servicemedarbejder. Jeg gjorde rent, (støvsugning, gulvvask, pudse vinder osv.) og fyldte varer på plads. Sommetider fik jeg lov til at stå i kassen. Jeg har haft praktik i Bilka Ishøj i en uges tid og arbejdet deltid i Kvickly Valby i 4 måneder.
(SKRIV DINE EGNE ERFARINGER OG IKKE MINE, DA DIN ARBEJDGIVE KAN UNDERSØGE HVOR DU HAR ARBEJDET!)

Hvorfor
Jeg søger arbjede hos jer, fordi jeg skal bruge penge til at betale min sommerferie, og fordi jeg godt kan lide jeres butik. Jeg engagerer mig meget i det jeg laver, og jeg er den rette mand til dette arbejde, eftersom at jeg er venlig, hårdtarbejdende, altid glad, udadvendt og sidst men ikke mindst er jeg villig til at lære noget nyt. Jeg vil ud og prøve noget andet og gøre nye erfaringer med mig selv.

Arbejdstider ( SKRIV SELVFØLGELIGT OGSÅ EFTER DIT EGET SKEMA OG IKKE MIT)
Jeg kan arbejde alle dage undtagen tirsdag og torsdag.
Gerne 10-15 (mere eller mindre) timer om ugen.
- Mandag, onsdag og fredag fra klokken 15.
Og jeg er villig til at arbejde om weekenden.
Venlige hilsener _____
Mobiltelefon: ** ** ** **
Hjemtelefon: ** ** ** **

- Scrub ;)

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-03-08 13:58

Bare personligt af sted til et af de 10 Føtex'er eller Bilka i Århus, med din ansøgning - der skulle da være en mulighed, med et godt arbejdsklima - og gode kontakter som supplement til SU'en!

Clou

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 02-03-08 14:02

tusind tak for svarene:)

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 02-03-08 14:03

men er der ikke nogle tilføjelser man kan lave til min ansøgning synes nok det ser lidt smalt ud

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-03-08 14:07

Tilføjelser kunne jo være, hvis du tidligere har haft små jobs andre steder, så henvis til dem. Skriv også at, hvis de har brug for yderligere oplysninger, står du selvfølgelig til rådighed.

Medbring gerne en ren straffeattest, den forlanger de alligevel, når/hvis du bliver ansat.

Clou

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-08 14:08

Jeg synes din ansøgning er ok. Du skal ikke skrive hele din livshistorie, så bliver den, der skal læse det træt før han/hun når til "Med venlig hilsen"

Husk lige at rette det, det staves ikke Med Venlig Hilsen, men Med venlig hilsen.

Men aflever din ansøgning personligt, det er et godt råd.

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 02-03-08 14:08

kevin

' De plejer at blive mere glade for de ansøgningsskemaer som jo er beregnet til ansøgninger.
Be' om en i kundeservice..

har selv arbejdet i føtex over 1 år.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-08 14:09

Ren straffeattest skal du ikke aflevere før de forlanger det, den gælder kun i 14 dage.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-08 14:14
Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 02-03-08 14:16

Ans
- Det der er ikke beregnet med ungarbejder. Der skal man selv hente en i varehuset.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-08 14:21

Ups ja, det kan jeg da godt se, der står

Citat
De enkelte varehuse administrerer altså selv ansættelse af butiksassistenter, ungarbejdere, kasseassistenter m.v. Du skal derfor henvende dig personligt i de/det varehus(e), du ønsker at arbejde i, hvis det er en stilling som ovenstående du ønsker.

Kevin_90

Du skal rette personlig henvendelse, men det har jeg tidligere anbefalet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 14:49

Citat
Indsæt Du skal rette personlig henvendelse, men det har jeg tidligere anbefalet. din tekst her

Det var jo det jeg skrev fra begyndelsen

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 02-03-08 15:18

For søren da, det er sgu da ikke en bank direktør stilling du søger. Føtex er jo en af disse forretninger der altid søger folk.

MØD OP SELV OG SPØRG OM DE HAR ET LEDIG JOB TIL DIG. DU VISER DEM JO AT DU ER MEGET INTERRESERET VED AT MØDE OP SELV.

Det kan da ikke være nemmere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-08 16:25

piaskov

Du behøver da ikke blive
Du var da ikke den første der skrev, at han skulle møde personligt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 17:00

Hej ans .
Det har du ret i. Men vores datter gik bare derover uden en skrevet ansøgning. Og det fungerede da udemærket

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 02-03-08 21:56

hvad synes i om mit finish ...

Ansøgning vedr. en eventuel ledig stilling hos Føtex

Hermed tillader jeg mig uopfordret, at henvende mig til jer, vedrørende en eventuel ledig stilling som ungearbejder eller kasseekspedient.

Jeg bor i Risskov, lidt udenfor Århus, sammen med min mor og hendes mand. Jeg er 17 år gammel og går til styrketræning 2 gange om ugen i ca. 1 time. I min fritid er jeg meget sammen med mine venner og hygger. Som person er jeg meget fleksibel og stabil i min hverdag. Jeg har haft et tidligere arbejde, hvor jeg arbejdede i en restaurant og stod ved kassen, så burde det ikke skabe store problemer,hvis jeg skulle arbejde som kasseekspedient.

Nogle punkter I kan regne med jeg er;

•   Ambitiøs

•   Serviceminded

•   Livsglad

•   Loyal

I øjeblikket går jeg på Handelsskolen i Århus. Jeg er lige startet i 1.g, og jeg ser frem til at afslutte min skolegang på Handelsskolen.

Jeg kan arbejde på alle hverdage fra kl.15.00 til kl.21.00, og om fredagen fra kl.13.20 til forretningen lukker. I weekenderne vil jeg gerne arbejde hele dagen, og jeg kan stå til rådighed i ferierne.

Jeg håber, at få muligheden for at uddybe denne ansøgning ved en personlig samtale.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 02-03-08 21:57

vil gerne få arbejdet så er lidt nervøs at jeg har skrevet noget forker hehe;)

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 02-03-08 21:57

mente forkert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-08 22:13

Tag nu i Føtex, tal med dem og få det ansøgningsskema.

Men din ansøgning er nu god nok.

Personligt fremmøde til den stilling, du søger, er nu det bedste.