/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk brugsvejledning Acer7530
Fra : Klokker
Vist : 551 gange
300 point
Dato : 27-02-08 09:13

Hej , kan nogen hjælpe med en dansk brugsvejledning til acer 7530 som kan hentes på nettet ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-08 09:21
Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-02-08 09:23

Det skal være dansk , har manual på engelsk osv.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 310 point
Dato : 27-02-08 09:26

Så må du have den igennem her eks.http://www.topserv.dk/

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-02-08 09:42

Ja det kan være det er den eneste mulighed, men det koster jo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-08 10:10

Du kan få oversat gratis her, men det kan tage laaang tid

http://www.cucumis.org/oversaettelse_24_w/

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-02-08 10:20

Selve siden er jo på Engelsk og jeg skal have oversat fra Engelsk til dansk , men mens jeg har ventet her har jeg fundet en side http://gramtrans.com/ som jeg kan oprette mig på og oversætte lidt om dagen gratis, der er nogle begræsninger når prisen er gratis

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 27-02-08 10:23

Tak for svaret Sunowich.

Hej Sunowich, du får "betalingen" da det lige satte noget igang der kunne bruges til en løsning, tak til jer andre for at hjælpe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-08 10:23

Jeg vil kraftigt advarer dig imod oversættelserne på gramtrans, det er robotter, og der bliver oversat af h****** til.

Så må du hellere kikke lidt mere på mit link fra før, der er det mennesker der sidder og oversætter gratis.. hvis manualen er for stor, til at de vil gøre det af en gang, så send et par sider af gangen, eller sendt kun det du er mest i tvivl om

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-08 10:25

Okay, hvis du helst vil bruge en robot, så er denne side en af de bedste

http://translation.langenberg.com/

du skal et stykke ned på siden, for at kunne oversætte engelsk-dansk og kun enkelte ord

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 27-02-08 10:35

Tak Nordsted1, kan noget engelsk så det går.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 12:13

Takker og bukker god oversættelse

Mvh SunoFisk der lige har været ude i Vejret uhmmm det frisker