/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
til digitale fotorammer
Fra : Clausvell
Vist : 479 gange
45 point
Dato : 26-02-08 20:20

Hej folkens

Jeg ville høre jer ad, om det kan tænkes at man kan finde et program eller lignende, hvorved man kan begrænse adgangen til jpeg filer ved videresendelse til folk til brug i deres fotorammer, for derved at undgå at mine digitale værker bliver kopieret.

mvh c

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 20:34

Lade være med at sende dem......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 55 point
Dato : 26-02-08 20:43

Et screendump kan jo ALTID laves - lovligheden kan så diskuteres - men forhindre det KAN du IKKE....

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 01-03-08 23:19

Tak for svaret refi.