/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Dyr fyringsolie fra Q8
Fra : blueexblue
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 26-02-08 17:53

Det lyder utroligt!

Hvis man opsiger sin "abonnementsaftale" med Q8 kan man spare over 500 kr. pr. fyringsolielevering. Ved bestilling online af f.eks. 2.000 liter får man over 500 kr. i "gensynrabat" og "onlinerabat". Allerførste gang får man meget mere.

Hvis man vælger Q8 som fast leverandør, får man 0 kr. i rabat. Man får dog altid skolelærerrabatten på ca. 140 kr., hvis man er medlem af LIC.

Q8 siger, at man skal betale for den service, det er, at de selv kommer automatisk, når man mangler olie.

Måske vil Q8 ikke fastholde kunder, men opfordrer med den "skjulte" rabatstruktur til olieshopping før næste levering på ca. 15.000 kr.

PS. Det skulle nok være placeret under "Skriv et tip"

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-02-08 18:48

Bare samme prispolitik som mobiludbyderne, forbrugeren betaler i sidste ende......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 18:56

Så marker den og sæt den ind under tip, så gør den nok mere glæde, dog ikke her vi har naturgas.

Mvh Sunofisk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 21:52

Ja Man skal lære så længe man lever , også selv om man er lærer

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 26-02-08 22:44

Til alle trådens deltagere
Jeg tror jeg har fundet en løsning.
Jeg opretter et Excelark hvor jeg laver fire kolonner.
Engelsk -------- Dansk ----------Dansk---------Engelsk
I første kolonne skriver jeg de engelske termer og sætter dem i alfabetisk orden.
I anden kolonne skriver jeg de danske termer.
Til tredie kolonne overføre jeg de danske termer fra anden kollonne.
Til fjerde kolonne oveføre jeg de engelske termer fra første kollonne.
De to sidst kolonner kopierer jeg over i et nyt Excelark.
Når de er der kan jeg sætte dem i alfabetisk orden efter de danske termer.

Bjørn
Jeg venter lidt med at lukke tråden til jeg er helt sikker.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 22:58

Nå for søren fyringsolie på flere sprog og temer hmmmmmmmm