/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
dias scanner i farver (lysbilleder)
Fra : emesen
Vist : 531 gange
200 point
Dato : 20-02-03 23:33

Jeg tror miboha kom til at acceptere min kommentar som et svar, derfor stiller jeg spørgsmålet her i gen.
Jeg kender en der har købt en cyberviewer+35 i Aldi
den bliver installeret sammen med Epson photo ( et eller andet!!)
men problemet er at de ikke kan gemme billederne ( i prg. eller på hd )
der er en dansk brugermanual, det eneste der ikke er beskrevet er: SAVE / GEM
ellers er app. godt nok og scanner fint farvedias ind på pc.
håber at høre fra en der har et tilsvarende apperat og ikke bare nogle der tror de ved hvorfor og hvordan!!!!!!!
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-03 23:47

Emesen

Du er en rigtig gentleman, det må jeg sige.
Jeg håber efterhånden der kommer flere af slagsen, så det kan være/blive rigtigt rart at være her på Kandu.

Jeg håber Miboha vender tilbage med uddybende spørgsmål.

Med venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : hemse

Modtaget 200 point
Dato : 21-02-03 19:52

til emesen
jeg skrev en kommentar til dit første indlæg at du når du har installeret scanneren så skal du åbne dit billedbehandlingsprogram og importer billedet fra scanneren i photoshop går du i filer - importer - og vælger scanneren så scanner den billedet og viser det direkte i programmet hvor du så akn manipulere med det inden du gemmer i det format du har lyst til

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-03 19:59

hemse - når Miboha har reageret får du point
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 22-02-03 13:57

Tak for svaret hemse. Jeg lukker nu så håber jeg miboha får set det.
Emesen.