/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Emmaljunga eller Basson
Fra : arke
Vist : 835 gange
40 point
Dato : 23-02-08 19:41

Vi er ved at kigge på barnevogn og har nu nået frem til at det er de 2 barnevogne.
Altså Emmaljunga Bigstar supreme eller Basson Grande som vi kigger på.

Nogle af jer som kan komme med gode råd i den forbindelse ?? Tak.

Allan

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 24-02-08 00:37

Hej - Jeg havde en Emaljunga, da min datter var lille og var vildt glad for den...
Har for nylig været med min søster ude og kigge på udstyr, og hun faldt også for den nye Emaljunga.. ved ikke hvad den hedder, men det er den cremefarvede, som er rimelig lav i det og som er meget nem at manøvrere rundt - der følger indsats til klapvogn med, for ca 8.000,- .... mange penge, men den er også super lækker!!... Tror jeg skal have en bitte igen, så jeg også kan få sådan en fin vogn
Bason Grande kender jeg desværre ikke........... så kan ikke give et godt råd, men blot fortælle at jeg varmt kan anbefale Emaljunga..

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 40 point
Dato : 25-02-08 17:57

Kig lidt på vægten, samt hvor let det er at samle og skille vognen ad. PRØV DET!!! Og prøv hvor nemt/svært det er at pakke de ønskede vogne i bilen.

Gør op med jer selv hvilke sikkerhedsgear I vil bruge i bilen, spørg hos forhandleren hvilke muligheder I har.
Hvis I skal transportere baby liggende i bil, find ud af om der plads på bagsædet til barnevognstoppen, eller om I vil købe lift også (Brugte selv barnevognstoppen med Voksi-pose til nr. 1) Var ude og låne lift til nr. 2. Eller om I vil have andre løsninger.

Emmaljunga har lavet gode lette vogne, men som jeg ser de to udvalgte er der kun få kg forskel. Så om du skal vælge den ene eller den anden er vist en smagssag.

God videre jagt.

Godkendelse af svar
Fra : arke

Dato : 25-02-08 22:26

Tak for svaret metteto.