/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mus hakker mm.
Fra : nicklas_bræmhøj
Vist : 1137 gange
130 point
Dato : 19-02-08 21:03

Historien starter med at jeg i går sad og spillede et "ishockey" spil på nettet samtidig med at jeg hørte musik. Lige pludselig begyndte musikken at komme i "ego". Og når jeg gik ind på f.eks. youtube og så film, hakkede deres stimmer. Dette kulminerede da min mus begyndte at hakke. Både den trådløse mus og min touchpad.

Jeg tænkte at det nok bare var en lille fejl, og jeg genstartede computeren. Men den var 100 år om at starte op, så jeg lukkede den ned og startede den i fejlsikret tilstand uden at den gad og tænde.

Jeg prøvede så igen at starte den i "Start windows normalt". Dette lykkedes efter den havde kørt et tjek på maskinen. Men igen var den 100 år om at starte.

Nu kører den okay, men jeg kan ikke høre noget på computeren uden at lyden hakker.
Musen hakker engang imellem, og hver gang jeg spiller spil på nettet, så hakker det UTROLIG meget.

Nogen der ved, hvad der kan være galt?

Nicklas Green Bræmhøj

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 19-02-08 21:03

Mener selvfølgelig at det kom i EKKO.

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 19-02-08 21:03

stimmer=stemmer

Kommentar
Fra : djguffe

Dato : 19-02-08 21:24

Hvor meget ram har din maksine. Og hvor maget har du kørende i baggrunden.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 140 point
Dato : 19-02-08 21:33

Gå i Kontrolpanel system hardware enhedshåndtering driver til lydenheder slet den genstart og den installeres igen og dit ekko/rumklang er væk .

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 19-02-08 21:37

Sunowich

Jeg kan ikke se, hvor jeg slette den henne?

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 19-02-08 21:39

Djguffe

158 ghz
384 mb ram

Jeg har 2-3 programmer kørende engang imellem.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 22:25

Mediestyringsenhed hvis der ikke kommer en slettemulighed oppe i øverste linie så opdater drivere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 22:27

Hvis det ikke er muligt skal du prøve at sætte den tilbage til før problemet opstod i systemgendannelse

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 19-02-08 23:10

Jeg er vist dum, for jeg kan ikke finde ud af det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-08 00:05

start programmer tilbehør system systemværktøjer systemgendannelse der kommer en kalender de mørkt markerede dage kan maskinen sættes tilbage til så vælger du en dag før problemet og gendan

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 20-02-08 00:39

158 ghz

Kommentar
Fra : djguffe

Dato : 20-02-08 09:57

Det var ikke meget ram du har i din maskine, men heller ikke så hurtig en maskine.
Du skal nok ud og købe noget mere ram, evt. få din maksine opdateret. Så du for en der er lidt mere up to date. Mange maskiner køre jo langt højre idag og har meget mere ram.

Der vil jeg anbefale at du starter den op på nomal vis, men lukker alt ned under vejs, sådanne at du kun har windows kørende. Så kan stille og roligt start dem op igen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-08 14:27

Hvis ellers du har kørt med det ishocky og lign er det ikke lige pludselig et mangle ram problem

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 20-02-08 21:11

Jeg har taget den nemme beslutning og købt en ny computer. Sådan er det at være rig studerende.

Gudskelov for Anders Fogh Rasmussen og Venstre - liberalismen længe leve;)

Jeg vælger at acceptere Sunowichs svar, da de faktisk var meget gode.

Tak for hjælpen allesammen

Godkendelse af svar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 20-02-08 21:11

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-08 21:15

Takker og bukker og tillykke med den nye her i vores forbrugersamfund