/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
hvad kommer det til at koste?
Fra : xXx-ICE
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 18-02-08 14:00

hvad kommer det til at koste hvis jeg skal have bredbånd?
nu tænker jeg på instalation.
ikke oprattelse eller abon.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-02-08 14:28

Bredbånd er så meget forskelligt.
Et fortærsket udtryk som pressen og reklamerne kan lære folk at sige.

Men det kan fås på forskellige måder og med vidt forskellig ydeevne og til lige så vidt forskellige priser.
Du kan lave installationen gratis, hvis dit computer ellers er udstyret til det og det er de fleste blot nogenlunde moderne. Et modem eller interface skal der også til, men det låner man med i prisen fra visse udbydere.

Det bedste til prisen for tiden er vist stadig cybercity, gør det selv pakken.

I øvrigt skal du gå mere op i månedlige driftomkostninger end en evt . startpris. I længden betyder den ikke så meget.

Hvad havde du tænkt dig , og hvilken computer har du?, Har den indbygget netkort ?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 18-02-08 14:32
Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 18-02-08 14:32

Så hvis bare computer virker, så er det jo ingenting

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-02-08 14:46

Hvis du selv kan sætte et stik i kontakten og forbinde routeren til computeren er det gratis at få Cybercity solo

Stumperne kommer i en pakke med posten og så klarer du det selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-08 15:08

Citat
hvad kommer det til at koste hvis jeg skal have bredbånd?

Det er der INGEN der kan fortælle dig uden at kende de muligheder du har....

HAR du et telefonstik
HAR du kabeltv

Har du INGEN af delene - er det DYRT
Har du EEN af delene koster det INTET at etablere...

Det er jo det der er etableringen...

Kommentar
Fra : djguffe

Dato : 18-02-08 15:47

Prøv at tjække dette link det kan evt. bruges. http://www.bredbaandspris.dk/index_810.html

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-02-08 19:14
Kommentar
Fra : djguffe

Dato : 19-02-08 08:18

Hvis det er man har mulighed for at få dem så kan jeg anbefale www.dbnet.dk
Supblumang der til www.fasttv.dk elle www.fibernet.dk

Men det er en jungel at finde et godt og biligt bredbånds net.
Man skal gøre op med sig selv hvad man har brug for og så gå ud finde et net efter det. Der bliver nemlig lokket med en masse ekstra ting, som man ikke altid har brug for.