/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Bærbar fryser ved start
Fra : praestmark
Vist : 444 gange
40 point
Dato : 17-02-08 13:50

Hejsa

Er der nogen der kan diagnosticere mit problem?
Min Acer bærbare fryser ved start. min erfaring siger, at har den stået slukket et stykke tid, kommer den længere med starten end hvis man starterlige med det samme efter et forsøg. jeg vil gerne vide om det er et software eller hartwareproblem, og om det evt. er noget man kan løse selv?
Hvis der er behov for yderligere oplysninger er jeg gerne behjælpelig.

MVH

Præstmark

Kommentar
Fra : praestmark

Dato : 17-02-08 14:04

Ja kan se jeg har lidt problemer med sproget, det er ikke en bærbar fryser der er tale om, men en bærbar PC der fryser når jeg starter den, og derved ikke starter helt op.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-02-08 14:18

Først skal du sikre dig at blæseren køre i den, og at der kommer en luftstrøm ud af den.
Det kan være en overophedning, hvor den termiske sikkerhed får den til at gå i stå!

Kommentar
Fra : praestmark

Dato : 17-02-08 14:24

Tak for svaret.
den blæser meget lige til at starte med, og går så ned på et lavere niveau. Er det så evt. noget hardware der er brændt af inden i?

MVH

Præstmark

Annuller spørgsmålet
Fra : praestmark

Dato : 17-02-08 15:01

Vi fandt selv løsningen, ved at sætte rmmene i en ramslot, det viste sig at være et deffekt ramslot. tak for den hjælp jeg har fået.

Præstmark