/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Billig Weber?
Fra : Zoooidberg
Vist : 3085 gange
50 point
Dato : 16-02-08 20:19

Hejsa.
Jeg sidder på nettet og leder efter en billig Weber. Nogen der kender et billigt sted at handle sådan en svend? Jeg har fundet en Weber One Touch Gold 57cm incl. askeskuffe til 1600,- incl levering.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-02-08 20:26

Vil man blære sig, så koster det.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 16-02-08 20:26
Kommentar
Fra : bredker

Dato : 16-02-08 22:05

hvis du vil have den billigere end normalprisen , er der kun den mulighed at du finder en brugt , eller en der har en som fejlkøb
med den prispolitik weber har , er der ingen mulighed for forretningerne for at lave billigere tilbud end de har tilladelse til fra weber
ved godt det ikke er god politik , men det er den måde de har valgt at bruge

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 17-02-08 13:07

Okay, det lyder fair nok.
Jeg roder stadig rundt. Hvad er en bar-b-kettle? Er det det samme som en one touch gold?

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 27-03-08 14:38

Tak for svaret HelleBirgitte.
Fandt en ubrugt på DBA

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-03-08 16:04

Selv tak der var du heldig

Kommentar
Fra : snigeren36

Dato : 09-12-08 19:26

hej der er osse davidsen tømmerhandel.dk han har nogle gode tilbud og hvis så du printer dem ud og går i bauhouse få du det 12% billiger pgr. af deres prisgaranti har brugt det meget selv håber i kan bruge det hilsen en weberfreek