/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp søges.....igen!!
Fra : HexensX
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 16-02-08 13:53

"Roterende fis i kasketten" er repræsenteret med den smiley, som jeg lige brugte, og kolbøtte fabrikken er næste stop for mig, hvis ikke en eller anden Kandusse med sans for musik kan hjælpe mig!
Som om I ikke allerede har gættet/ svaret på nok fjollede/ mindre fjollede spørgsmål,, så leder jeg efter en sang, og mit kendskab til denne sang, er så begrænset, at min nynneri derhjemme, og de 2-3 ord, som jeg kender, er næppe nok til at identificere den som helst kan hjælpe mig, men som min kære gamle mor sagde,"Hvo íntet vover" OSV.
Men ihvertfald, den sang jeg søger, er en reklamesang fra TV 3. Den bliver altid spillet, når YV3 gør opmærksom på de nye serier der starter på V3, som f.eks Womens Murder Club og, så vidt jeg husker, også Cold Case, og muligvis flere. Den er sunget af en pige, med en ikke særligt stærk stemme, men den er bedårende, (IMHO!). Hun starter med at synge noget, som ligner "1-2-3-4, tell me that you love me more", og ender med (ihvertfald i rklamen) at un synger, igen i denne lille, sarte stemme, noget som ligner "Tell me why"
Nu ved jeg jo, næsten lige så godt, som de fleste af jer hrinde, hvilken kombineret hjernefunktion alle her, er fælles om, så hvis I ikke kan hjælpke, så er jeg for evigt, dømt til at gå og nynne en sang, som ikke den fjerneste har en idé om, så kom til min hjælp, please!, og bevis, at Kandu.dk er et af de ultimatuve best sites,for at finde ud af ting man ikke var klar over, eller genopfrisker barnelærdom, og med det sagt, ligger jeg mit liv i jeres hænder , og ender højst sandsynlugt som Sorteper!!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 13:59
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 14:12
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-08 14:20

HelleBirgitte jeg tror at HexensX er helt i stå af bare benovelse over hvor hurtig du kunne finde sangen teksten står også på Youtube siden, prøv at klikke på More ovre til højre hvor der står hvem der har uploadet filmen, mit lille bidrag er den her: http://youtubedownload.altervista.org/ så kan HexensX gemme den på computeren

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 14:22

hej o.v.n. det ka da godt være hun er fløjet - teksten er også i mit 2. link, hvor den også kan downloades

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 16-02-08 14:46

Det er Feist - one two three four

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 16-02-08 14:49

arh okay. Det spørgsmål var vidst for længst besvaret. Havde jeg ikke lige set. Men så kan jeg så lige tilføje at jeg har Feist nye album og at det stærkt kan anbefales.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 14:50

det var også mit svar
Citat
Dato : 16-02-08 13:59

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 16-02-08 15:14

Jamen o.v.n har absolt ret, jeg har helt klart tabt mælet, ved så at være modtager at så meget information, og jeg kan slet kke takke nok!!! ;O) Både HelleBirgitte, o.v.n og Bobbo kom med råd, som jeg ikke kun vil bruge for netop denne sang, og jeg er overbevist om, at det hverken bliver første eller sidste gang jeg bruger det soft-ware som Bobby nævnte.
Det er en sød lille sang, selvom jeg, på en eller anden måde, havde forventet at en lidt mindre ukommerciel sangerinde/gruppe var ansvarlig for den. Men jeg er sikker på, at alle kender det, med at have brudstykker af en sang i hovedet, og ingen mulighed for at slippe af med den, indtil man kender kunstneren/musikeren (det ene indebærer ikke automatisk det andet, som I jo ved!)
Men for at gøre en lang historie kort, I er suveræne, og jeg er ekstremt taknemmelig, 1000 tak!!! [sol]
Jamen o.v.n har absolt ret, jeg har helt klart tabt mælet, ved så at være modtager at så meget information, og jeg kan slet kke takke nok!!! Både HelleBirgitte, o.v.n og Bobbo kom med råd, som jeg ikke kun vil bruge for netop denne sang, og jeg er overbevist om, at det hverken bliver første eller sidste gang jeg bruger det soft-ware som Bobby nævnte.
Men jeg er sikker på, at alle kender det, med at have brudstykker af en sang i hovedet, og ingen mulighed for at slippe af med den, indtil man kender kunstneren/musikeren (det ene indebærer ikke automatisk det andet, som I jo ved!)
Men for at gøre en lang historie kort, I er suveræne, og jeg er ekstremt taknemmelig, 1000 tak!!!

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 16-02-08 15:19

P/S, jeg er ikke normalt totalt retarderet, selvom min post ovenover indikerer, at sådan er det, så vær venlge at bære over med mig, på mange måder er jeg stadig en pc-novice, selvom jeg har ejet pc'er længere end keg efterhånden kan juske, jeg er bare en af de piger, som havde lettere ved sprog, end ved tekniske dippe-dutter, så hav tålmodighed med mig, og en eller anden dag, forbavser jeg jer måske, med at sige noget intelligent....men jeg ville nu ikke holde vejret, mens jeg venter på det,lol
Men jeg synes stadig, at Kandu er suverænt, specielt medlemmernes hjælpsomhed!

Mange knus,Tina

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 50 point
Dato : 16-02-08 15:21

dejligt at kunne hjælpe, husk at acceptere et svar

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 16-02-08 15:22

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-08 15:22

Citat
jeg er ekstremt taknemmelig, 1000 tak!!!
du udtrykker så din taknemmelighed ved at klikke på Accepter nederst i et af HelleBirgittes indlæg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-08 15:24

Citat
og en eller anden dag, forbavser jeg jer måske, med at sige noget intelligent
vi venter spændt god weekend

Godkendelse af svar
Fra : HexensX

Dato : 16-02-08 15:34

Tak for svaret HelleBirgitte. Dit lyn-hurtige svar med bandets navn og sangtitel, fortjere så absolut dagens accept fra mig. Det virker højst sandsynligt, at flere kendte svaret, men du var hurtigere end mine katte, når jeg serverer morrgenmad, og det er HURTIGT!!! Så uden at sammeligne dig med min fede, røde kat og the fabulous Furry Freak Brothers, er jeg dig den ekstra smule mere taaknemmelgi.
Kandu er et skønt web-sit, hvad folk ikke ved imellem dem, er næppe værd at vide, og tilsyneladende kan man finde svar på strt set alt, og hvis ikke, ja, så kan man jo spørge, I har allesammen været enormt søde og hjæpsomme, og dermed ønsker jeg dig og alle andre kandusser en god week-end...hvis jeg ellers kan holde mig væk i hele to dage,lol!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 15:36

selv tak og god weekend

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 17-02-08 12:50

HelleBirgittte var helt klart super-hurtig, og fortjener så absolut min accept, så vel som min taknemmelighed over hendes hurtige, venlige og effektive svar, men jeg vil da heller ikke tage al æren fra jer andre, som var tilsvarende venlige, rare og effektive. Jeg er utroligt glad for at have fundet kandu, da jeg er en nysgerrig sjæl, og her lader det til, at der altid er mindst en eller to som kan svare på mine, mere eller mindre, intelligente spørgsmål, så mange tak til jer allesammen. Og forhåbenligt gav jeg HelleBirgitte min accept på hendes svar, og hvis ikke, bedes I venligst gøre mig opmærksom på det, og samtidigt huske, at jeg er en uerfaren kANDU BRUGER.
Super-knus, Tina