/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Nogen som vil købe en amstaff?
Fra : Znico
Vist : 1028 gange
20 point
Dato : 16-02-08 13:00

Min hund har fået et kuld på 11... mangler stadig at finde de rette ejer til 5 af hvalpene... de er klar til afhentning i uge 10... Nogen som er intresseret?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-02-08 13:01

Er de DKK stambogsført? Hvad koster de? Og hvor bor du?

Kommentar
Fra : Znico

Dato : 16-02-08 13:12

Nej de er desværre ikke DKK stambogsført. Tager 4000 kr for dem.. Men så er de også blevet chippet, fået deres første vaccination og ormbehandling!! Der vil følge sundhedsbog, hvalpe foder og lidt tilbehøre med på hvalpen!! Har slv begge forældre...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-02-08 13:37

4000 er meget for en blandingshund.

Især fordi den er blandet med amstaff.
Her hvor jeg bor er den blanding ikke tilladt. Og sådan er det i flere og flere boligselskaber.

Når du sælger hvalpene, så skal du nok være opmærksom på det.
Hverken du eller de nye ejere kan være interesserede i, at hvalpen skal videresælges --måske til et tvivlsomt liv.

Du kan sagtens kræve at den nye ejer viser dig en hundetilladelse hvis han/hun bor i lejlighed.
Vel og mærke en hundtilladelse til en amstaff-blandingshvalp..

--Jeg sætter indlægget her i tråden osse, -for at gøre eventuelle købere opmærksomme på, at de SKAL undersøge, om de må have sådan en hund lige netop der, hvor de bor...

---Jeg håber, du finder nogle RIGTIG GODE hjem til dine hvalpe..

Kommentar
Fra : Znico

Dato : 16-02-08 14:08

Ja det er jeg klar over! har skam også sagt nej til mulige køber... Da jeg vil sikre mig bedst muligt at hvalpene kommer i li så gode hænder som de er her!!

Det er ikke første gang jeg skal sælge hvalpe. 4.000 kr. det er jo hva de ligger til uden stambog.. og nu hvor de bliver vaccineret, chippet og ormebehandlet. så vil jeg jo heller ikke kunne gør det billigere. når der også følger en hel hvalpe pakke med! Faren er med stambog, men moren er amstaff/amerikansk bulldog (mormor ren amstaff, morfar amerikansk bulldog/amstaff)

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-02-08 14:34

Har du ingen billeder, af hvalpene eller forældrene?

Accepteret svar
Fra : Anita002

Modtaget 20 point
Dato : 16-02-08 15:07

hej Znico.

Jeg søger faktisk en han amstaff.
Hvilken farver har du og hvor gamle er de nu?

Kommentar
Fra : Anita002

Dato : 16-02-08 15:17

hvor i landet bor du?

Kommentar
Fra : Znico

Dato : 16-02-08 15:24

ja jeg har billeder af hvalpene... Kan sende nogen til din Mail hvis det er!!

Kommentar
Fra : Znico

Dato : 16-02-08 15:26

jeg har 3 hanner tilbage.

1. brun m/ hvide aftegninger
2. sort m/ hvide aftegninger
3. sort m/ hvide aftegninger

Bor i midtjylland. imellem viborg og silkeborg

Godkendelse af svar
Fra : Znico

Dato : 16-02-08 15:32

Tak for svaret Anita002.

Har ikke så tvavlt med at sælge hvalpene... Skal finde de rette ejer først.

men du er velkommen til at komme og se på dem!!

Jeg forbeholder mig retten til at sige nej til køber.

Ser køber an først.

Kommentar
Fra : Anita002

Dato : 16-02-08 15:49

Tak for billederne.
Det er nogle søde hvalpe du har der. faren er godt nok en flot hund. Er han til salg?

Ej, men han er godt nok flot. Er meget interesseret i at komme og kigge på dine hvalpe.

hvad vil passe dig? Har du et nummer jeg kan fange dig på?

Kommentar
Fra : Birgitta