/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
mislykket arblegning...
Fra : iskold
Vist : 677 gange
50 point
Dato : 14-02-08 17:41

Hey...

Jeg er normalt blondine, men plejer at farve det en gang imellem for at det blir lidt lysere... Her for leden var udgroningen blevet for stor igen, så jeg ville have det farvet.. Jeg farvede det hele m Poly Blond L1... men Resultatet blev, at mit hår nu er orange... HJÆLP! hva ska jeg gøre??

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 14-02-08 17:52

Få en frisør til at gøre det istedet, deres produkter skulle også være en del sundere, end de billige fra føtex etc.
Hvis du selv bliver ved med at farve håret flere gange med lidt mellemrum risikerer du at håret falder af

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 19:24

Konen sigere at du skal gå i matas de har nogle afblegningsmidler der er mildere end brintoverilte som også duer men er meget hårdt ved håret Efterfølgende skal du give håret en ordentlig hårkur som skal sidde i håret i mindst en time siger hun

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 50 point
Dato : 14-02-08 19:28

Dit hår er blevet rødt, enten fordi midlet var for svagt eller at du har ladet det sidde for kort tid.

Når du skal "opdatere" så bunden bliver lys, skal du KUN komme den nye lysfarvning/afblegning på det hår, er trænger. Ellers får spidser endnu en afblegning, som det ikke har brug for.

Hvad har du brugt? Afblegning eller lysfarvning? Hvad mærke?

Hilsen
MosterFrisør

Godkendelse af svar
Fra : iskold

Dato : 14-02-08 20:02

Tak for svaret Camillasmoster.

Jeg har brugt det der hedder polyblond L1 (ice blonde)- Er rimelig sikker på, at det er e afblegning...

Lige præcis bunden er rimelig lys.. det er nærmest blevet sådan nogle striber/nuancern i hele håret der er orange....

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 14-02-08 20:10

så ka du lære det,,dumme blondine

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-08 22:30

Velbekomme.

Poly afblegning er ikke nær så effektivt, som frisøens ditto, så det kan nemt ske.

Hvis man bruger afblegningen på meget sundt tykt hår, kan det heller ikke trække farven nok af - håret i bunden kan jo sagtens være sundt.

Håber, du finder ud af et bedre resultat eller får noget godt ud af de røde striber.

Moster