/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Dameur MAURICE GAUTIER Paris?
Fra : Spuky
Vist : 636 gange
200 point
Dato : 12-02-08 10:47

Hej.
Husets frue har et gammelt, billigt armbåndsur mærket 'Maurice Gautier Paris, Elegance' - og nu vil hun gerne have et magen til, da det gamle er slidt op!
Det er faktisk et smukt ur med en aflang, rektangulær urkasse, hvid skive, store sorte romertal og en lille datorude 'kl. 3'.
Nogen der ved, hvor det kan købes? Nogen der har et til salg? Nogen der kan give mig et godt tip?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Spuky
Kan e-mailes på catline123@edb.dk - blot skal tallene ikke med!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-08 11:36

Nå uret er af ældre dato, kan det helt sikkert ikke købes fra nyt længere.

Du kan oprette annoncer på

www.dba.dk

www.guloggratis.dk

www.brugt.dk

www.findalt.dk

osv.

kikke på www.qxl.dk

Pøj pøj med jagten, håber at det lykkedes for fruen