/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Stress hjerte
Fra : Annela
Vist : 2785 gange
100 point
Dato : 11-02-08 20:57

hej
Jeg har igennem længere tid har forsøgt finde ud af hvor jeg kan få fat i et " kramme hjerte"
Så kom jeg til at tænke på at jeg jo kunne være heldig at få hjælp herfra Kandus brugere som jo har en stor viden om mange ting- Hjertet skal bruges til et meget motorisk uroligt barn og må derfor IKKE være en bold der jo opfordre til spil og boldleg istedet for at nusse stille med.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 21:04

Kender du ikke en der kan sy et kæmpe krammehjerte. Det vil da være nr .1. Held og lykke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 21:11

Ehm... et hjerte kan da også nemt kastes med, ville det ikke være bedre med et rigtigt kramme nusse agtigt dyr/dukke/bamse..

Der findes rigtigt mange her http://www.buildabear.dk/ og så kan barnet selv være med til at udpege og fylde det, så det bliver lige som barnet ønsker

Accepteret svar
Fra : NannaBanana

Modtaget 110 point
Dato : 11-02-08 21:12

Kig på denne hjemmeside (nedstående link).
Fabrikken ligger i Birkerød, kan kontaktes, og har en masse forskellige "krammehjerter".
Held og lykke:
http://www.ideafactory.org/stress.htm

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-02-08 21:23

Her kan du finde den rigtige hjertepude, som du selv kan sy. Det er sy mønster på siden.

Puden er designet af en dansk sygeplejerske, og bliver uddelt gratis til brystopererede kvinder på Rigshospitalet.

Men jeg er sikker på, at den også vil være egnet til dit barn

http://www.heartpillow.dk/dk/start.html

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 22:15

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor men i større byer er der kommet sådan nogle build-a-bear forretninger hvor man selv er med til at putte "liv" i en bamse med et lille hjerte der skal varmes og den bliver fyldt og får en lille speeker i (man kan vælge forskellige ) og man laver en dåbsattest osv osv Og udover det er en Amerikansk "dille"har den også en beroligende effekt på det barn der har været med til at bygge den og indbyder ikke til at blive "spillet fodbold med "

Dette var lige en ide fra mig SunoFisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 22:36

sunowantefisk prøv at se mit indlæg kl. 21.11

Men kan kun give dig ret, det er en god ide-- jeg har selv en --

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 00:10

thi det så jeg ikke lige i farten Men jo har skam stået og ventet mellem jul og nytår på at sådan en fik liv altså det tog ikke en uge

Kommentar
Fra : Annela

Dato : 12-02-08 14:30

nannabanna: det er netop sådan et lille hjerte jeg er interesseret i , men jeg har selv fundet det link via google, og butikken sælger ikke til private - desværre det var derfor jeg håbede at der måske var andre steder hvorfra det kunne være muligt at skafft hjertet fra!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-02-08 15:00

Kan du ikke prøve at kontakte fabrikken og høre hvor du kan købe hjertet

Idé Fabrikken Bistrupvej 135 Birkerød 3460 Denmark +45 70-225-224 Mobil +45 40602010 Fax +45-70-225-223
Hvem er vi ? Se Ide Fabrikkens showroom / Who are we ? See Idea Factory showroom Mail adresse : H@ppy.dk
SVi specialiserer os i at skaffe alt og vi har meget mere at byde på end hvad du finder på disse sider, spørg efter det du ikke ser !
ikken Idéfabrikken Idea Factory IdeaFactory

Godkendelse af svar
Fra : Annela

Dato : 17-02-08 10:13

Tak for svaret NannaBanana.
Du får point da man åbenbart ikke kan komme nærmere et svar og det er dig der er nærmest, selvom de ikke sælger til private!