/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fil til Nokia N95 8GB
Fra : hjerterum
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 11-02-08 19:59

Jeg har lige lavet opdateringer på min nye mobil da der var flere ting der ikke virkede ..... men nu er den film væk der lå på mobilen det var spiderman 3. den lå i den mappe der hedder videocentral og det er lidt ærgeligt for nu kan jeg ikke se om mine knapper virker som de skal.... det var efter henvisning fr Elgiganten at jeg skulle lave denne opdatering for at se om det hjalp men det kan jeg ikke nu da filmen er væk... hvor kan jeg finde nogle små klip jeg kan dawnlode så jeg kan prøve igen........

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-02-08 20:10

Du kan jo finde nogle filmklip på www.youtube.com og så coverter dem til din mobil her http://vixy.net/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-08 20:18

Hvorfor ikke bare selv optage noget

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 11-02-08 20:27

hvis jeg selv optager noget kommer den ikke i samme mappe... det er det der lidt mystisk hvis jeg bruger mobilen til at filme med ligger videoen i mappen Galleri og under billeder og video og der kan jeg godt bruge den knap til at spole frem i filmen men de film der ligger i den mappe der hedder videocentral kan jeg ikke spole frem...... det virker lidt skørt......

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 11-02-08 20:35

når jeg sætter mit usb stik til min pc fra mobilen kan jeg se den mappe hvor spider man ligger men når jeg forsøger at åbne den i den rigtig mappe skriver min mobil ( Ingen aktiverings nøgle )

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-08 15:38

Aktiveringsnøglen til Spiderman bliver slettet, når man opdaterer tlefonen, og pt er det ikke muligt at få den igen, så det er der ingen grund til at sidde og bakse med.

Men Nokia har selvfølgelig modtaget en masse klager over det, så man har jo lov at håbe, at de lægger nøglen ind i en kommende opdatering. Indtil videre har de dog ikke lovet noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-08 16:43

Igen en grund til IKKE at pille ved elektronikken selv......

En forhandler kunne du have brokket til

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 12-02-08 20:36

Tak for svaret Rellom.