/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lampe fra Siemens reklame
Fra : pyllle
Vist : 1394 gange
200 point
Dato : 10-02-08 21:00

er der nogen, der ved hvem der har designet den lampe, der hænger over køkkenbordet i tv-reklamen fra Siemens? Altså den reklame, hvor manden er stået op midt om natten for at få et "glas mælk"...

Jeg synes den er mega fed, men kan ikke finde den på nettet, da jeg ikke aner hvad jeg skal søge på...

Jeg har skrevet og spurgt Siemens, men de kunne ikke oplyse det, da filmen var produceret i tyskland.

Jeg håber I kan hjælpe mig!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-02-08 21:43

http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,de_de_0_24520_rArNrNrNrN,00.html

Jeg kan desværre ikke huske den reklame, men her kan du kontakte siemens i tyskland

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 11-02-08 11:28

Hejsa - Jeg havde samme problem da jeg ledte efter en våge-lampe fra Jo-El
Prøv at gå på google og vælg at søge kun i billeder. Finder du et billede af lampen, vil der også være et link til billedets originale placering, og på den måde kan du være heldig at finde fabrikanten.

Pøj pøj