/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis mms billeder
Fra : safarano
Vist : 2356 gange
50 point
Dato : 18-02-03 22:45

Er der nogen der ved om der overhovedet findes gratis MMS billeder eller er det helt umuligt, skal man betale 15 kroner?

MVH MADS BORUP!

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 21:09
Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 21:09

Det skal lige siges det er til wap.

Kommentar
Fra : safarano

Dato : 19-02-03 22:03

De der sider er meget gode og der er massere af billeder, men billederne er til en motorola, så de passer ikke så godt på mit display (jeg har en nokia 3510i) er der nogen der kender nogle gratis sider til den telefon?

Eller et godt svar tak for det!

MVH. MADS BORUP

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 22:20

der skulle på bl.a. xgryde være til din også.

Kommentar
Fra : safarano

Dato : 20-02-03 13:01

Den der http://www.xgryde.dk den virker ikke!

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-03 13:39

Det kan være den er ved at blive opdateret. Jeg brugte den igår.

Kommentar
Fra : buddilaursen

Dato : 25-02-03 14:14

Jeg har lige et enkelt spørgsmål ang de sider....'

Er det kun til 3510i eller kan de også bruges til 3510????????????????????????

Hilsen

buddilaursen

Kommentar
Fra : Fussi

Dato : 14-03-03 03:42

Hej !
Ja jeg kan se på internettet hos forskellige mobil-teleselskab som man skal betale for at få MMS-billeder for 15 kr pr stk. Alt for dyrt synes jeg. Det ville være rimelig pris 8 kr pr stk istedet for 15 kr !!!!

Med venlig hilsen

Fussi

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 14-03-03 12:14

Jeg synes slet ikke det er rimeligt... Hvis de endelig ville have penge for det så ville jeg sige maks. 4 kroner.
Men jeg bruger altid wap eller datakabel til mine ting.

Tænk på hvor hurtigt sådan et datakabel er tjent hjem i besparelse hvis man rimeligt tit vil have f.eks. nyt logo eller ringetoner. Når man så har datakablet så kan man jo skifte hver dag hvis man har lyst.

Kommentar
Fra : Fussi

Dato : 14-03-03 16:28

Hej Evil Jew !
Jo du har ret i , det ville være koste 4 kr pr stk for en almindelig billede - men flot billede må være lidt dyrt.

Jeg har ikke selv datakabel.

Kærlig hilsen Fussi

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 14-03-03 16:54

hmmm... kærlig hilsen.... jamen tak da

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 20-03-03 20:10

ved i så hvor man kan downloade software til datakabel til nokia 3510i????

Kommentar
Fra : Helgonet

Dato : 24-04-03 01:31

Hvis man er hos Sonofon koster det kun 3 kr. - der kan man sende billeder fra sin egen computer.

Kommentar
Fra : LameAssPunk

Dato : 27-04-03 12:52

evil_jew said it :)